niva için en iyi kar lastiði hangisidir

Başlatan mapalý, Kasım 17, 2011, 06:19:49

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mapalý

// Forever LaDa NiVa //

STI Performance

Nasýl kar? Arazideki Derin karmý yoksa normal otoyollardaki ince karmý?Ýkisi fark eder...

@rhan

Alıntı yapılan: STI Performance -  Kasım 17, 2011, 06:30:41
Nasýl kar? Arazideki Derin karmý yoksa normal otoyollardaki ince karmý?Ýkisi fark eder...
arazideki derin kar?

STI Performance

Alıntı yapılan: orh -  Kasım 17, 2011, 10:17:01
arazideki derin kar?

En az 20-30 cm,temizlenmemiþ,altý toprak yada çamur,eðimli iniþli çýkýþlý köy yollarýnda daha doðrusu asfalt dýþýnda bulunan kar.

STI Performance

Asfalttaki karda buzda daha kýlcal desenlere ihtiyaç olur.Tutupta ok144 lerle buzda gitmeye kalkarsanýz heralde bi rally antremaný yapmýþ olursunuz.ok144 ün derin diþleri var bu ona derin karda avantaj saðlar mesela karý,çamuru kazar dibe sert zemine ulaþýr tutunur.Elimizin týrnaklarý gibi.Ama asfaltta özellikle buz varsa iri diþleri ve bu iri diþlerin arasýndaki geniþ desensiz yüzeyler yüzünden kayar.Otomobiller üzerindeki kar lastiklerine bakarsanýz çok sayýda kýlcal desen ve diþ görürsünüz ki asfalt kullanýmý için üretilmiþlerdir.Ben þahsen nivama kar için lastik alacak olsam silverstone extreme  deseni yada insa turbonun sahara desenini tercih ederdim...ama imknlar dahilinde en iyisi ok144 gibi duruyor ama nivalarýn orjinal rus lastikleri volyrelerin karda ok lara göre daha baþarýlý olduðnu tahmin ediyorum...




@rhan

Alıntı yapılan: STI Performance -  Kasım 17, 2011, 11:27:14
Asfalttaki karda buzda daha kýlcal desenlere ihtiyaç olur.Tutupta ok144 lerle buzda gitmeye kalkarsanýz heralde bi rally antremaný yapmýþ olursunuz.ok144 ün derin diþleri var bu ona derin karda avantaj saðlar mesela karý,çamuru kazar dibe sert zemine ulaþýr tutunur.Elimizin týrnaklarý gibi.Ama asfaltta özellikle buz varsa iri diþleri ve bu iri diþlerin arasýndaki geniþ desensiz yüzeyler yüzünden kayar.Otomobiller üzerindeki kar lastiklerine bakarsanýz çok sayýda kýlcal desen ve diþ görürsünüz ki asfalt kullanýmý için üretilmiþlerdir.Ben þahsen nivama kar için lastik alacak olsam silverstone extreme  deseni yada insa turbonun sahara desenini tercih ederdim...ama imknlar dahilinde en iyisi ok144 gibi duruyor ama nivalarýn orjinal rus lastikleri volyrelerin karda ok lara göre daha baþarýlý olduðnu tahmin ediyorum...




yinede ok 144 diyorum ben.birde kaplama lastik takýyolar araçlara kalýn diþli ve aralarý açýk açýk çamur lastiðine benziyo cj5lerin altýnda var yani giresunda cjler var hepsinin altýnda onlardan var yada 2 takým lastikleri var ayrý ayrý

mapalý

cevaplarýnýz için teþekkürler bende ok 144 kaplama lastik taktým geçen 40 cm yeni yaðmýþ karda daða çýkarken önümüzde bi rampa vardý ve onu aþamadýk altý stabilize yol olmasýna raðmen çýkamadýk lastikler yetersiz kaldý diye düþünmüþtüm ama rampada araç kendini toparlayamadý ve lpg ninde faktörü vardý zannedersem .
// Forever LaDa NiVa //

@rhan

Alıntı yapılan: mapalý -  Kasım 18, 2011, 02:24:43
cevaplarýnýz için teþekkürler bende ok 144 kaplama lastik taktým geçen 40 cm yeni yaðmýþ karda daða çýkarken önümüzde bi rampa vardý ve onu aþamadýk altý stabilize yol olmasýna raðmen çýkamadýk lastikler yetersiz kaldý diye düþünmüþtüm ama rampada araç kendini toparlayamadý ve lpg ninde faktörü vardý zannedersem .
hem lpgdende olabilir hemde lastiktende olabilir lastiðin diþlerine kar girmiþtir oda lastiði kabak lastik gibi gösteriyor yani diþ yokmuþ gibi geçen ayný þeyi bende yaþadým iki karýþ karda gittim arazi kullanmadan kar en sonunda karý önünde biriktirdi ve diþlerin arasýna kar girdi ve yere tutunmadý zaten gideceðim yerede gelmiþtik dahada uðraþmadým diþlerin arasý açýk olsaydý kar girme þansý yoktu yani yapiþmiyacaktý kar diþlerin arasýna