Ek Fan II

Başlatan Liberator42, Haziran 11, 2011, 07:31:19

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Liberator42

  Merhaba arkadaþlar.Geçen ay motoru rektefiye edince  takrar sýkýntý yaþamamak için hurdacýdan çýkma fan alýp benim 91 modele monte etmiþtik.Malum bizim Adana bölgesi çok sýcak oluyur ve arazide ya da trafikte devirsiz kullanýmda pervane radyotörü soðutmada yetersiz kalýyor.Bizde tornacýya aparat yaptýrýp motordan radyotöre gelen hortuma  müþir taktýk ve bu sözkonusu fana baðladýk.Yalnýz  þimdi þöyle bir sýkýntý var: müþir 92-87 derecelik.Normal koþullarda fan  açýlmýyor ancak trafikte biraz ýsýnca fan çalýþmaya baþlýyor.Buraya kadar herþey normal,lakin müþir motordan gelen hortuma baðlý olduðu için radyatördeki su soðusa bile motordan sürekli yeni sýcak su geldiði için ve müþirde sürekli bu dereceyi okuduðu için fan bir türlü durmak bilmiyor.Bunun için þöyle bir çözüm düþündüm:Radyatörün altýnda küçük bir tahliye tapasý var.11'lik bir cývata.Bu civatayý söküp bunun yerine üzerine müþir takabileceðimiz bir parça yaptýrsak tornacýda acaba saðlýklý olurmu?Sözkonosu tapanýn büyüklüðü fazla deðil.Oradaki su dolanýmý saðlýklý olur mu,müþire kumanda eder mi? Uzmanlarýn fikirlerini bekliyorum.Saygýlarýmla.

babacandar

Ustalar daha iyi bilir ama benim önceki araçta (TCK Grayder) direk düðme koydurmuþtum aç kapa hararet yükeldi aç direk çalýþsýn düþtü kapat gitsin. Bir de sigorta koydun mu mu sýkýntý kalmaz.
2010 modele de yaptýrdým direk açma direk kapama mevcut sistem çalýþýyor herhangi bir problemde direk düðmeden açma yeterli bir de kapatma yaptým malum suya girdiðinde ne olur ne olmaz çalýþmasýn diye.