Gönderen Konu: 1700 i elektrik tesisatı  (Okunma sayısı 6995 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kocaali

  • İleti: 2057
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 1700 i elektrik tesisatı
« Yanıtla #15 : Şubat 07, 2014, 01:05:55 »
   
yardımınız için çok teşekkürler çok işime yaradı şemalar benim araçın şeması  birinci dökümandaki son sayfa ile eşleşiyor kodları yani en zor olan  euro3 motor oluyor  :)


kolay gelsin hocam...

bu arada kablo renk kodlarına ihtiyacınız olursa;


No mud, no fun...

Çevrimdışı mehmet03dn

  • İleti: 95
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 1700 i elektrik tesisatı
« Yanıtla #16 : Şubat 07, 2014, 01:44:12 »
üçünçü şema az karışık üçünçü şemadaki 2 numaralı kablo ecuda nereye bağlanıyor acaba

Çevrimdışı kocaali

  • İleti: 2057
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 1700 i elektrik tesisatı
« Yanıtla #17 : Şubat 07, 2014, 02:35:34 »
üçünçü şema az karışık üçünçü şemadaki 2 numaralı kablo ecuda nereye bağlanıyor acaba


Ecu'nun 9. yuvası hocam, gri kablo... aşağıya çizdim...

No mud, no fun...

Çevrimdışı kocaali

  • İleti: 2057
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 1700 i elektrik tesisatı
« Yanıtla #18 : Şubat 07, 2014, 03:28:42 »
bunun yanında 3. yuvadaki kahverengi kablo toprak....
1. yuvadaki pembe/siyah kablo 7 numaralı rölenin 30 numaralı yuvasına bağlanmalı.. ancak bu 7 numaralı ana röle (main relay) denen röle hangi röledir bilemedim.
No mud, no fun...

Çevrimdışı shadowturks

  • İleti: 1091
  • Cinsiyet: Bay
  • Erkan DEMiRCi
Ynt: 1700 i elektrik tesisatı
« Yanıtla #19 : Şubat 07, 2014, 08:37:00 »
eyvallah abi saolasın darısı senin başına bol sensörlü ve ekulu bir nivaya geçersin belki ilerde    :) :) :) :)

hiiiiç niyetim yok ben ihtiyarla mesut bahtiyarım....

Çevrimdışı spudnik

  • İleti: 52
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 1700 i elektrik tesisatı
« Yanıtla #20 : Şubat 08, 2014, 04:45:00 »
Karbüratörlü bir niva ile enjeksiyonlu niva arasındaki yalıt tüketim farkı nedir acaba ?

Saygılar ...
...

Çevrimdışı mehmet03dn

  • İleti: 95
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 1700 i elektrik tesisatı
« Yanıtla #21 : Şubat 08, 2014, 10:57:14 »
bunun yanında 3. yuvadaki kahverengi kablo toprak....
1. yuvadaki pembe/siyah kablo 7 numaralı rölenin 30 numaralı yuvasına bağlanmalı.. ancak bu 7 numaralı ana röle (main relay) denen röle hangi röledir bilemedim.
arçın gögsünü sökünce tesesisatın kalıntılarına rasladım  şemada olunca beyinden doğru takip ettim  ve neden iptal edildiğini anladım penbe siyah ile kahverengi kablo zamınında kısa devre olmuş hız sensörünün  o yüzden kablolar kesilip yok edilerek kısa devre giderilmiş .tesisatı çektim yarın hız sensörüne bağlayıp denicem  yardımlarınız için tekrar teşekkürler şema çok iyi oldu

Çevrimdışı mehmet03dn

  • İleti: 95
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 1700 i elektrik tesisatı
« Yanıtla #22 : Şubat 08, 2014, 11:13:39 »
Karbüratörlü bir niva ile enjeksiyonlu niva arasındaki yalıt tüketim farkı nedir acaba ?

Saygılar ...
nivanın motoru olarak değilde genel  olarak kıyaslamak gerekirse  enjeksiyonlu arabalar sensörlerinden bilgi alarak hava yol iklim şartlarına göre  yakıt ve hava karışımını ayarlayarak nokta atışı yapar .karbüratörlü motorlarda ise motorun yakıt ayarı elle menual olarak ayarlanır ayarlar sabittir  enjeksiyonlu araçlarda motor beyni (ecu)sürekli yakıt paremetrelerini  otomatik olarak ayarlar. enjeksiyonlu araçların yakıtı karbüratörlüye göre biraz daha düşüktür ama enjeksiyonlu araç çok sensörlü oldugu için arıza tuzlu olabilir .karbüratörlüde böyle sorunlar olmaz benim bilgim bu konudaki bilgim bu kadar daha tecrübeli ustalara sormak lazım :)

Çevrimdışı spudnik

  • İleti: 52
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 1700 i elektrik tesisatı
« Yanıtla #23 : Şubat 08, 2014, 11:25:54 »
İlginize tesekkur ederim  :)
...