Gönderen Konu: 2 VE 4 TEKER SURUCULERININ BIRBIRLERI HAKKINDA BILMESI GEREKENLER, KURALLAR, SURUS TEKNIKLERI  (Okunma sayısı 19903 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı seko

  • İleti: 1457
  • Cinsiyet: Bay
    • lonely rider
   
vayyyy    cok fena bir arazi canavarı

Teşekkürler.


Çevrimdışı seko

  • İleti: 1457
  • Cinsiyet: Bay
    • lonely rider
Serkan abi'de koleksiyon geniş :) maşallah...

her zaman herşey gönlünce olsun abi..



Saol Mehmet
Benide götür gittiğin yere  ;D ;D

Çevrimdışı seko

  • İleti: 1457
  • Cinsiyet: Bay
    • lonely rider
Seko,

Senin koleksiyonda polaris eksik... ;)  ;D

Haldun abim benim.

ATV sevmiyorum  abi. ;D

Çevrimdışı seko

  • İleti: 1457
  • Cinsiyet: Bay
    • lonely rider
Haldun abi senin koleksiyona da şöyle bir modifikasyon mu yapsak :)



Wooooaaaw Yakışır abime.

Çevrimdışı kocaali

  • İleti: 2057
  • Cinsiyet: Bay
Saol Mehmet
Benide götür gittiğin yere  ;D ;D

cumartesi Delmece :) 

ama biz senin peşinde motosiklet kullanamayız abi, sucukçuyuz biz malum :)  tempomuz çok düşük...   
No mud, no fun...

Çevrimdışı seko

  • İleti: 1457
  • Cinsiyet: Bay
    • lonely rider
cumartesi Delmece :) 

ama biz senin peşinde motosiklet kullanamayız abi, sucukçuyuz biz malum :)  tempomuz çok düşük...   

Estağfurullah  :) Ben kaplumbağa hızında gidiyorum :)

Cumartesi yokum Mehmet.Ayrıca TA yı bakıma aldım Bütün elbiseli Radyatörleri bilimum aksamı çıkmış durumda.  ;D ;D
Banditlede sizin arkanızdan araziye girersem yerden kalkamam herhalde :)
Bahara kadar asfalt yol yaparsanız gelirim  :) :) :)

Çevrimdışı kocaali

  • İleti: 2057
  • Cinsiyet: Bay

Bahara kadar asfalt yol yaparsanız gelirim  :) :) :)

tamam abi, haber ederim...
bu cumartesi güneşli son gün olacak gibi, ardından bulutlar ve yağmur geliyor, bir daha bizim de ne zaman kullanacağımız meçhul, o sebepten günü değerlendirmek istiyoruz...
No mud, no fun...

Çevrimdışı kocaali

  • İleti: 2057
  • Cinsiyet: Bay
biraz da başlığın amacına hizmet edelim.. aşağıdaki link, yukarıda bahsettiğim "motosiklet teorisi" kitabının yazarı Reşat Arbaş'ın sitesi. Kitabın her bölümünün özet sunum dosyaları mevcut, ihtiyacı olanlar indirip okuyabilir. Daha başka faydalı bilgiler de mevcut..

http://donald.hypermart.net/MCWorlDD.htm
No mud, no fun...

Çevrimdışı kocaali

  • İleti: 2057
  • Cinsiyet: Bay
http://donald.hypermart.net/Teori/GIRIS.htm adresinden aynen alıp yapıştırdım, konu Motosiklete Giriş...

"
"Uzun suredir motosiklete yeni baslayan, baslayacak olanlardan gelen sorular ve bu konudaki kapsamli bilgiye ulasimin son derece kisitli olmasi beni dusunduruyor, uzuyordu. Sonunda bu konuya el atmaya kara verdim ve "Motosiklete Giris" baslikli bir yazi dosenmeye karar verdim. Begenmeniz ve ise yaramasi umuduyla...
 
Yeni motorculara…Bir suredir “Motosiklet Teorisi” adi altinda derledigim bir yazi dizisi surdurdugumu biliyorsunuz. Bu dizinin amaci yeni baslayanlari bu dunyanin teorisi, felsefesi, ve boyutlariyla tanistirmak oldugu gibi tecrubeli, bilgili motosiklet suruculerini de pratik dunyanin disindaki evrene tasimakti. Biliyorsunuz dizi suruyor, karsilikli yazismalar ve bilgi alis verisi ile dahada zenginlesip serpiliyor…ancak bu arada motorla yeni tanisanlar, heveslenenler, hic motora binmemis ve bu maceraya atilmak isteyenler de var aramizda. Sayilari azimsanmayacak boyutta ve aslinda Teori yazilarina oldukca da ilgi gosteriyorlar.
 
Dolayisi ile yeni bir konuya girmem gerekiyor, ki oldukca cetrefilli, “Motosiklete Giris” diyorum buna. Burada bu ise nasil baslamak lazim, neler yapilmali, antreman teknikleri konularina sadece kisaca deginecegim ve yeni baslayanlarin ozellikle “Motosiklet Teorisi”nin yayinlanmis butun bolumlerini okumalarini, anlamalarini, anlasilmayan seyleri sormalarini, ve devamini takip etmelerini isteyecegim.
 
Nasil baslanir? Motosiklet bir gun ansizin insanin kanina giriverir ve kendinizi gelip gecen motorlara bakarken, dergilerde resimlerini karistirirken, TV de yarislarini izlerken bulursunuz…bu sihirli ani hic bir zaman hatirlayamazsiniz, hatirladiginiz anda daha eski bir ani canlanacaktir zihninizde motosiklet aski ile ilgili.
 
Bu aska malup dustunuz ve artik bir motosiklete atlayip kanatsiz bir ucusa gecme, yuvadan, kafesten cikma arzusu ile yanip tutusuyorsaniz pek iflah etme sansiniz yoktur. Illaki bu dunyaya duseceksiniz. Bizlerde elinizden tutmaya calisacagiz dilimiz dondukce. “Biz” diyorum cunku yeni motorcularin elinden tutmak tum motosiklet camiasina dusen bir gorev.
 
Once bazi kavramlar ustunde duracagim, ki birincisi bunun bir “Spor” oldugudur. Yani hic bilmeden sahaya cikip tenis, beyzbol oynayabilirmisiniz? Kurallarini incelemeden, felsefesini bilmeden Yagli gures, Aikido, yada Judo minderine cikabilirmisiniz? Tabii ki hayir. Bu sporun en egzantrik tarafi bir sahasi, minderi olmayisi ve olayin spor bilinciyle uzaktan yakindan ilgisi olmayan diger insanlar arasinda gecmesidir ki biz bu ortama “trafik” diyoruz.
 
Ikincisi ogrenme egrisinin gosterdigi dalgalanmalardir. Baslangicta cok zor gibi gelir, sonra cok kolaylasiverir birden, sonra zorlasir ve boyle bir zikzak gider ta ki duz bir cizgiye ulasana kadar. Ve hic bitmez. Bugun en usta suruculer bile hala bir taraftan motosiklet kullanmasini ogreniyor, hic supheniz olmasin. Ve bu sizi korkutmasin, bu sporun en guzel tarafidir.
 
Ucuncusu, motosiklet surusunun bir “mucadele” olusudur. Fizik kurallariyla, kendi vucut ve zihninizin sinirlariyla, ogrenme ve motor kaabiliyetinizle(*), makineyle, tum anlamiyla cevre ile ve doga kosullariyla mucadele.
 
(*) “Motor kaabiliyeti” insan psikolojisi ve tip ta kullanilan bir tabir. Sahip oldugunuz bilgiyi mekanik bir duzenege uygulayabilme yeteneginizdir. Paten, Ucak, Bisiklet, Kayak, Otomobil vb. Araclari kullanabilmek icin bu “ham” yetenege sahip olmaniz ve usanmadan tekrarlayip gelistirmeniz gerekir.
 
Dorduncusu ise “genc” ve fiziksel-mental olarak tam saglikli olmaniz gerekliligidir. Genclik goreli bir kavram dogal olarak, ben 25 yasinda ihtiyarlar ve 75 yasinda gencler taniyorum. Motosiklete baslamak icin asgari yas siniri diye bir sey yoktur.
 
Baslamadan once gerekli olan seylere gelelim.
 
Bisiklete binmesini bilmeniz gerekiyor…Otomobil kullanmasini da bilmeniz gerekiyor. Bu yanlizca benim kanaatim degil tabii, ABD de ve batili bir cok ulkede ciddi motosiklet okullarinin hicbirine bisiklete binmeyi bilmeyeni ve otomobil ehliyeti olmayani almazlar.
 
Bisiklet motosikletin anasi, otomobil de babasidir. Ailesi ile iyi bir dostluk kurmadan kizlari (yada ogullari) ile nisanlanmayi aklinizdan bile gecirmeyin.
 
Bununla birlikte sunu da bilin ki motosiklet “motorlu bisiklet” degil “iki tekerlekli otomobil” dir. Yani bisiklet VE otomobil kullanmasini bilmek bu seytan icadini kullanabilmeniz icin yeterli degildir, tamamen yeni bir dunya ile karsi karsiyasiniz.
 
O zaman sira geldi bir motosiklet secmeye…
 
“Motosiklet Teorisi” dizisini okumakta iseniz, bu isin mekanigi hakkinda epey bilgi sahibi olmussunuzdur. Motosiklet, kendi basina ayakta duramayan, eksik bir makinedir. Onun tamamlayici parcasi sizsiniz. Ikiniz ortak tek bir makine olusturursunuz. Otomobil tecrubesinden tamamen farklidir. Otomobildeki sesini bile duymadiginiz, cok merakli degilseniz nerede nasil calistigindan haberiniz olmayan makine burada bacaklarinizin arasindadir. Ici agzina kadar benzin dolu bir tank dizleriniz arasinda, on tekerlege bagli tamamen ortada bir mekanizma ellerinizdedir. Bir yandan vites degistirmek, arka ve on freni zamaninda ve uygun basincta kullanmak, bir yandan da maalesef dumduz ufuktan ufka uzanan yollar henuz insa edilmedigi icin saga sola donmek zorundasiniz.
 
Iste mucadele daha burada, mental duzeyde baslar. Daha baska mucadeleye ihtiyaciniz varmi? Cevabiniz “evet” ise hemen gidip 250cc ustunde kocaman gosterisli bir motor secin...hele “olume meydan okuma” gibi bir merakiniz varda pahali bir intihar planliyorsaniz 600cc den baslayan “super sport” bir motosiklet sizin icin bicilmis kaftandir.
 
Bunlari sizi urkutmek icn ozellikle yaziyorum, su katilmadik gercekler.
 
Ilk sececegimiz motosiklet herseyden once hafif olmalidir, kivrak olmalidir.
Boyu posu size uygun olmalidir. Bunlari nasil anlayabiliriz; soyle. Motora oturun,
 
 
Hop bir dakka bir dakka…motora nasil oturulacagini anlatmadimki, degilmi? Anlatayim...
 
Motor yan destekte olmalidir…orta destekte ise, bilen birine soyleyin indirsin. Motorun sol yanina yanasin, uzanip elciklerden tutun ve sag elcikteki levyeyi (on fren) dort parmaginizla sIkIn. Simdi dikkat, ozellikle motor biraz yuksekse motora sag bacak atilarak Malkacoglu gibi binilmez. Seleyi varsa yan cantalari, arka stop lambasini filan cizebilir, hatta kirabilirsiniz. Soyleki, sag ayaginizin topugu kiciniza degecek gibi dizinizi bukun. Simdi “Dizinizle” binin. Ayaklarinizi yere basin, motor duz bir yerde tabii ve freni birakin..istediginiz kadar siritabilirsiniz.
 
Bindiniz…her iki ayaginizin tabani yere tam basiyormu? Basmiyorsa aynen inin…Basiyorsa iyi…(simdi motorun vitesi bosta olsun-tabii ki motor calismiyor) ayaklarinizin topugunu yerden kaldirmadan dizlerinizi acarak (yerden guc alip dizlerle iterek) motoru yavasca geriye itin. Bacaklariniz dumduz ileri uzanmis, ayak topuklariniz yerde olsun. Simdi yine dizlerinizi kirarak motoru one cekip baslangic pozisyonuna gelin. Bu hareketi dort bes defa tekrarlayin…kollarinizdan guc almadan, ikinip sIkilmadan rahatca yapabiliyorsaniz mesele yok. Boyu size uygun ve yeterince hafif demektir. Birden fazla motor varsa hepsinde deneyin, hengisinde en kolay yapabiliyorsaniz o sizin motorunuz olmaya aday adayidir..:)
 
Gelelim motorun hacmine, gucune…50cc den baslamak uzere butun motosikletler (scooter ler de dahil olmak uzere) size trafikte yetecek guc ve hizi saglayacak yetenektedir. O yuzden aman 50HP den asagi olmasin, bu 25 oburu 35 o zaman 35 HP alalim filan gibi bir kaygiya kapilmayin. Bu kaygi yarinin problemidir ve yarin sizden 10,000 km uzaktadir. Kaba bir olcutle, alacaginiz motosiklet 250 cc den buyuk olmamalidir. Bununla beraber 125 yada 250cc “baslangic motosikleti” degildir, tum omur boyu zevkle kullanabileceginiz, her isinizi gorebilecek bir makinedir.
 
Scooter (ornegin Vespa) da bir motosiklettir, ustelik otomatik vitesli ve kullanmasi ogrenmesi en kolay, en ucuz makinelerden biridir. Gunluk kullaniminiza uygun olabilecegini dusunuyorsaniz, hic endiselenmeden bir scooter edinip motor dunyasina kestirmeden girmeniz mumkundur.
 
Scooter yolunu secmedigimiz varsayip devam ediyoruz…
 
Sira motosikletin tipine geldi…Burada konfor ve hakimiyet bir numarali tercih kistasidir. Dedik ya hani motosiklet surusu bir mucadeledir diye, siz motosikletin bir parcasi olacaksiniz diye; iste hakim olabilmeniz icin, bir parcasi olabilmeniz icin once dogru durust bir oturma pozisyonunuz olmasi lazim.
 
Motorda temel olarak uc oturma tarzi, ve bu tarzlara gore birkac ana model vardir. (Ornek olarak verdigim modeller baslangic icin degil, motorun tipi hakkinda bilginiz olsun diyedir)
 
1) Ayaklariniz oturdugunuz yerin gerisinde;
Agirlik: ellerde ve selede.
Amac: Kisa sureli gezi, sportif, aktif surus tarzi, surat yarislari.
Kategori: Sport, super sport, racing, drag
Ornek: BMW R1100S, Yamaha YZF-R6, Honda CBR600RR
 
2) Ayaklariniz oturdugunuz yerin altinda;
Amac: Orta-Uzun sureli gezi, konfor, sportif geziler, mukavemet yarislari.
Agirlik: ellerde, selede, ve basamaklarda.
Kategori:Turing, sport-turing, dual-sport = dual-purpose = enduro, Kros, Motard, Cadde, Standart, Gezi
Ornek: BMW K1200RS, R1150R-RT; Yamaha TDM850, TT600; Kavasaki KLR 650, Honda Goldwing, Nighhawk, KTM serisi endurolar.
 
3) Ayaklariniz oturdugunuz yerin onunde;
Agirlik: selede.
Amac: Orta-kisa mesafe gezi
Kategori: Gezi, Cruiser, Chopper
Ornek: Harley-Davidson, Indian, Yamaha Roadstar-RoyaStar, Kawasaki Vulcan, BMW R1200C
 
Tabiikki bu amac/kategori tanimlari genel kullanim-dizayn olcutlerine goredir. Bir racing motorla dunya turu yapabilir, bir Harley Davidson la kivrimli bir yolda butun sport bike cilari utandirabilirsiniz. Ama bu istisnalar yinede bizim siralamamizi degistirmez.
 
Gordugunuz gibi bu tarzlarin icinde baslangic motorundan bekledigimiz ozellik sadece 2 numarali tipte, “Ayaklariniz oturdugunuz yerin altinda” tipinde mevcut. Cunku bu tiplerde agirliginiz uc kontrol noktasina dagiliyor, fiyat olarak en ulasilabilir, ve amac olarak bizim hedefimize nisan almis vaziyetteler.
 
Demek bir enduro yada standart/cadde turu motor sececegiz, 250cc den buyuk olmayacak, ayaklarimiz yere basacak, tarif ettigim deneyi yapip basarili ve konforlu hissedeceksiniz kendinizi…iste aday motor.
 
Diger istedigimiz ozellik hesapli olmasi. Yani iyi bir ikinci el, yada kesenizi zorlamayacak bir sifir motor olacak bu. Garanti suresi dolmamis bir ikinci el, size en az bir-iki sezon hicbir mekanik sorun cikarmasi sozkonusu olmayacak bir kullanilmis motor idealdir.
 
Burada deginmek istedigim bir baska motor daha var ki o da kros motorudur. O da 2. tarza giriyor. Ancak bu motorlari uzerlerinde isik, sinyal, korna vb. Techizat olmadigindan ve lastikleri asfaltta son derece az tutundugundan normal trafikte kullanamazsiniz. Muhakkak arazide kullanmaniz, bir tasiyici ile parkura gidip gelmeniz, ozel tekniklerini bir hocadan ogrenmeniz gerekir. Biraz mesakkatli bir yol ve genel motosiklet meraklisina tavsiye etmiyorum. Ama, motosiklet ogrenmek ve ilerde rahat etmek icin bir numarali yol oldugunu da bilin. Ozellikle otomobil tecrubesi olmayan yasca gencler icin bulunmaz bir spor, harika bir eglencedir.
 
Pekala, bir motor edindik, ve parkura cikmak icin heyacalanmaya basladik..daha durun bakalim motosikletin en onemli parcalarini daha almadik…
 
Sira giyim kusamda…
Tam kapali bir kask, cizme ve eldivenler motosikletin parcasidir. Bunlarsiz motora binmeyi aklinizdan gecirmeyin.
Daha gerisi var tabii kulaklik, ceket, pantalon, bobrek koruyucu vs.vs. ama temel kusam bu ucudur. Tam kapali bir kask, motosiklet cizmesi veya bilekleri de koruyan iyi bir bot ve eldivenler size baslangic antremanlari icin yeterlidir.
 
Sigortaya sira geldi…en azindan mecburi trafik sigortasi yaptiracaksiniz. Bunsuz motora dokunmayin bile. Sifir aldiysaniz, tam tesekkulu kazik bir sigorta motorun bir parcasi olarak edinilecek…motorun fiyatini dusunurken bunu da gozonune almalisiniz.
 
Herseyinizle hazirsaniz sira binmeye geldi demektir. Bu is icin en saglam yol bulabiliyorsaniz bir egitim kursuna yazilmak, kapali pistte tum incelikleri bir hoca nezaretinde ogrenmek, ve ehliyet almaktir. Bu imkan yoksa, bir bilen arkadasiniz size baslangicta yardimci olacak caresiz. Kendi motorunuzla veya kendi motoruyla.
 
Bir kurs bulamadiginizi ve ikinci sikka mahkum kaldiginizi varsayiyorum.
“Kocadan Hoca Olmaz” Donald sozunu unutmayin..:) es dost panik ve endise icinde size neye nereden baslayacaginizi anlatmakta gucluk cekecektir muhtemelen. Cunku bilmek ve ogretmek arasindaki fark gece ve gunduz gibidir. Kisa surede sinirler bozulabilir…iste o yuzden su asagidaki "Temel Donald Kursu"nu hazirladim…aynen takip etmenizde buyuk fayda goruyorum…:)
"

bahsedilen "Temel Donald Kursu"na şu linkten ulaşabilirsiniz.  http://donald.hypermart.net/Teori/Course.htm
No mud, no fun...

Çevrimdışı Mudanyalý

  • İleti: 567
  • Cinsiyet: Bay
  • Ali
Mehmet'im

hepsini okudum..sınav ne zaman.? ;D ;D  gözler bitti lakin.. :o
Yol dediðin doðru vara,
Er dediðin alçaktan baka.

Çevrimdışı NÝVACI

  • İleti: 2377
  • Cinsiyet: Bay
  • 51 DEN BERÝ BURALARDAYIZ.
Mehmet'im

hepsini okudum..sınav ne zaman.? ;D ;D  gözler bitti lakin.. :o
birde bana sor.
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

Çevrimdışı kocaali

  • İleti: 2057
  • Cinsiyet: Bay
birde bana sor.

Mehmet'im

hepsini okudum..sınav ne zaman.? ;D ;D  gözler bitti lakin.. :o

şimdi bana mail adreslerinizi veriyorsunuz, ben size çok detaylı bir eğitim kitapçığı daha gönderiyorum.. sonra motorları alıp pratik eğitime geçiyoruz :)
No mud, no fun...

Çevrimdışı seko

  • İleti: 1457
  • Cinsiyet: Bay
    • lonely rider
şimdi bana mail adreslerinizi veriyorsunuz, ben size çok detaylı bir eğitim kitapçığı daha gönderiyorum.. sonra motorları alıp pratik eğitime geçiyoruz :)

Hadi bakalım siz istediniz heheh :)

Çevrimdışı seko

  • İleti: 1457
  • Cinsiyet: Bay
    • lonely rider
Güzel .....

Ne beklersin yaşamdan ÇORBACI ?!

Ne bekler yaşam senden? İkiniz de tüketirsiniz hoyratça
zamanı, işte geride kalanlar sıkar canımı..

Yedi yaşında başlarsın okula, sayma ondan öncesini.

Sonra, yıllar yılı gider gelirsin, kara tahtalı değirmene,
berrak zamanını öğütmek için.

Yirmi iki civarı alırken diplomanı, tüketivermişsindir
üçte birlik zamanını...

Diploma yetmeez!!, diyor Topal Şarapçı;
“İyi bir iş bul gel hele bakalım.!
Askerliğini de yap birde, sonra evlen bakalım..”

İşte bir on yıl daha uçuveriyor ansızın.
Yaş oluveriyor otuz beş!

Gerçekten yarısı mıdır yolun?! Belki de yarısından da
yakın geriye bakma sakın küheylan !

Kopuverir zincirleri yaşamın, bir iplik gibi ansızın.

“Hele bir borçlarımızı ödeyelim, sonra daha iyi yaşarız.
Şimdilik biraz sabır” diyor karım Nazife!

“Hele bir başımızı sokacak yuva olsun da,
gerisi kolay diyor.
Eee..bu da doğru hani.. İşte böyle yitiyor hep on
seneler, eriyen buzlar misali.

Karım, çocuklarım, kooperatif başkanım, yardımcım,
tek tük arkadaşlarım.. ve...TV’deki haber sipikeri!

Bu kadar çevremdekiler.

Bunlara bakıyor yıllardır gözlerim. İşte bu yüzdendir ki,
Miyopsun! Diyor doktorum.

Ellinci yaş günümü, kimse fark etmiyor bile.

Ufaklığın diploma töreni var. Ne biçim alış veriş bu?
Anlayamadım gitti.!
Yapmak istediğim bir çok şey, özlem
kapısında yitti..

Hırs ile mutfağa., ne varsa atıştırmak için,
sıcacık bir el tutuyor elimi
“Perhiz yapmalısın artık !” diyor
Karım Nazife.

Eee..doğru da söylüyor hani. Kalan on yılımın birkaç
yılı hastalıkla geçiyor. Gerisi de torunların peşinde..

Eee, “Ulan hani yaşayacaktık!!! “ diye bağırıyorum.
“Sakin ol ! Tansiyonun yükselecek” diyor karım Nazife.
Eee.doğru da söylüyor hani.

Nedir yaşamın kısır döngüsü anlayamadım gitti.
“İyi yaşadık, hoş yaşadık” diyor karım Nazife
“Patronların da pek severlerdi çok da çalışırdın hani.
Bak herşeyimiz var, büyüdü sayılır çocuklar da,
daralacak ne derdin var?
Haydi neşelen artık. “

Eee.. Doğru da söylüyor hani Bir eş, birkaç çocuk,
bir ev ve araba,
işte yaşamın bilançosu..

Hayır hayır ! Korkuyorum ölümden!!
Boşa geçen bir yaşamın ardından nasıl gidilir oraya?!

Özgürce çizmeliydim yaşamımı zorda olsa,
özgürce ulaşmalıydım sona.

Yalnızlıkla yaşansa..kanaviçe gibi dokumalıydım,
güzelikleri, gizemleri.

Ter basıyor fırlıyorum yataktan.
“Dönüp durma” diyor, karım Nazife, yarı uykulu
“Sıkıca örtün de uyu”

Tüketmek için bunca acele ettiğimiz takvim yapraklarına..
Onca hızla çevirdiğimiz akreplere yelkovanlara..
İçine gönüllü daldığınız o insafsız rutin çarkına..
Şöyle bir uzaktan baktığınızda, ne hissediyorsunuz ?
“Ne kadarı benim hayatım diye “
soruyor musunuz?

Ne kadarını başkaları yaşamış benim yerime..Ya da
Ben başkalarının ?
“Aynadakinin ne kadarı benim, ne kadarı
oynadıklarım?..”

Sevgiyi koydum, kum saatinin dolu dizgin akıp giden
kumlarının her bir zerresine.
Çünkü bir tek sevgi var elimizde; bunca yıldan
damıtılıp gelen..

Yine bir tek o kalacak, yaşanacak yıllarından geriye..

Ötesi yalan...

CAN DÜNDAR....

Çevrimdışı NÝVACI

  • İleti: 2377
  • Cinsiyet: Bay
  • 51 DEN BERÝ BURALARDAYIZ.
Sağlığınızı düşünerek susma hakkımı  kullanıyorum.... :-*
anladýmki meskenim yaylalar daðlar