2007 Türkiye Hks Reklam Off-Road Þampiyonasý 3. yarýþ

Başlatan Yevgeni, Şubat 22, 2007, 06:52:14

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçiler konuyu incelemekte.


ERCO

güven oto lada servisi    izmir
www.guvenlada.com

//KML//

Alıntı yapılan: jýr 09 -  Mart 26, 2007, 11:11:28
24-25 mart bende oradaydým istanbuldan katýlan araba çok iyi ama pilot gezintiye çýkmýþ bukadar kötü yarýþýlmaz benim ladayla ondan daha iyi zaman yapardým tarsusdan gelenler yarýþma arzusu var fakat araba standart bu arabayla yarýþýlmaz arabada koltuk ve keyj den baþka hiç birþey yok ve açayip acemiler girin isoff sitesine görün yaptýklarý dereceleri ladalarý rezil ettiler istanbullulara neden basmýyorsunuz diye  sordum ankara yarýþýmda arabayý kýrmýþlar burda korktular adamlar lada kullanmasýný bilmiyorlar


slmlar arkadaslar , boyle bý sýte hazýrladýgýnýz ýcýn oncelýkle tesekkur edýyorum cunku nýva Turkýyede hakettýgý yerde olmadýgýný ve yeterý kadar tanýnmadýgýný býlýyorum (becerýlerý hakkýnda) 6 ay oncesýne kadar bende nýva hakkýnda cok bos seyler dusunuyormusum 6ay once nýva sahýbý olduk ve gercekten arazý ýcýn 10 numara beným gozumde ,,

yukardaký postu yazan arkadasýmýn dedýgý ýstanbuldan katýlan nýva býzým , co-pýlot beným , pýlotta amcam , evet cok yavastýk cunku bu yarýstan once tek seyý dusunuyorduk bu yarýsý tamamlayýp kapalý park a gýrebýlmeyý pazar aksamý sonunda,,

yavas gýtmemýzýn dýger sebeblerýde ..
hýc tecrubemýz yok ,
yeterý kadar antreman yapamýyoruz ýslerýmýz dolayýsý ýle ,
niva ile derece yapabilmek bir mucize suzukilerin yanýnda ,

bu 3.yarýsýmýzdý ,
ýlk yarýsta servýste olusan bý hata yuzunden ýlk gun aksamýnda dýskalýfýye olduk
ýkýncý yarýsta daha yarýsýn ýlk gununde ve 40.sanýyede bumptan sert býrsekýlde dustuk akabýnde yarýsan dýger býr arkadasýmýzýn býze carpmasýyla yarýsý 40 sanýye de býtýrdýk
ucuncu yarýsta halýyle sadece býtýrmek ýstedýk 24/35 olduk ,

senýde aramýzda gormek ýsterýz ne kadar cok niva olursa bu hepýmýz ýcýn cok daha ýyý olur,

gercekten tecrube eksýklýgýmýz var fakat yarýsmak ýstýyoruz yarýsta ký amacýmýzda derece degýl sadece yarýsý býtýrebýlmek cunku gercekcý olunursa nýva ýle derece gercekten cok zor ,   

postun ýcýnde dedýklerýn dogru ama elestýrýn býraz sert olmamýs mý ??

tesekkurler tekrardan bu sýtede emegý gecen herkese,


//KML//

gerekli tecrubeyý kazanmak ýcýn bazý ýnsanlar ýle sureklý fýkýr alýs verýsý ýcýndeyýz, antreman yapmaya calýsýyoruz , yarýsa her baslayan cok iyi kullanacak diye birsey yok bunuda biliyorsunuz yavas yavas daha iyi olacaz ama amacýmýz deliler gibi gidip arabayý kýrmak olmayacak sadece yarýsý býtýrmek ve kategorýmýzde ýlk 10da olmak ,
asfalt ýle off-road cok farklý evet ,
ama su býr gercek ýstedýgýmýz kadar rýske gýrersek gýrelým kategorýmýzde ýlk 5 e gýrmek cok zor býrakýn  ýlk 3 u,
tecrube kazanýlýr dýye dusunuyorum yarýsa gýrdýkce ki kendimizdeki farký hissedebiliyoruz ve sunu da tekrardan soylýyeyým bu 3. yarýsýmýzdý ve bunda finishi görebildik.

yarýsýn ýcerýsýnde kalmanýn ne kadar kotu bý duygu oldugunu sanýrým anlýyabýlýrsýnýz.

taiga

Açýkçasý bir yarýþta 4. olup diðer yarýþlarda hiç olmamaktansa her yarýþta olup sezonu firesiz bitirip ister 8. ister 10. olmanýn daha önemli olduðunu düþünüyorum.

Yarýþçý olarak farklý bakýlabilir tabi olaya. Sadece dýþarýdan bakan sýradan bir izleyici olarak bu düþüncedeyim.

Bir de bu tür olaylara katýlmanýn ciddi bütçe gerektiðini biliyorum. O yüzden saman alevi gibi parlayýp sonrasýnda yarýþlarda niva yý göremeyeceðimize sürekli o listede nivalarýn olmasý benim açýmdan çok daha gurur verici. Zamanla üst sýralara da çýkarlar... ;)



//KML//

Alıntı yapılan: taiga -  Nisan 09, 2007, 12:09:13
Açýkçasý bir yarýþta 4. olup diðer yarýþlarda hiç olmamaktansa her yarýþta olup sezonu firesiz bitirip ister 8. ister 10. olmanýn daha önemli olduðunu düþünüyorum.

Yarýþçý olarak farklý bakýlabilir tabi olaya. Sadece dýþarýdan bakan sýradan bir izleyici olarak bu düþüncedeyim.

Bir de bu tür olaylara katýlmanýn ciddi bütçe gerektiðini biliyorum. O yüzden saman alevi gibi parlayýp sonrasýnda yarýþlarda niva yý göremeyeceðimize sürekli o listede nivalarýn olmasý benim açýmdan çok daha gurur verici. Zamanla üst sýralara da çýkarlar... ;)




tesekkurler fýkrýn ýcýn taiga ,
bizde bu mantýgý dusunuyoruz yarýs ýcýnde kalmaktansa her yarýsý sonuna kadar gýdýp kapalý parka arabayý cekmeyý ýstýyoruz amacýmýz ýlk sezonumuzda mumkun oldugu kadar yarýsý býtýrmek ký ýstedýgýmýz gýbý olursa da ýlk 10 da oluruz dýye dusunuyorum.

-ýlk yarýsta cok guzel ýlerlerken cumartesý aksamý kapalý parka gýrmeden once yasadýgýmýz býr olay yuzunden dýskalýfýye olduk . //(servýste býdonlar karýstý ve servýs elemaný arabaya su doldurdu benzýn yerýne) bunda servýs elemanýn hatasý oldugu kadar býzýmde hatamýz vardý yesýl celýk býdonlara benzýn yesýl plastýk býdonlara su koymustuk renk ayný oldugu ýcýn karanlýkta fark etmemýs.//

-ýkýncý yarýsta ýlk yarýsdan alamadýgýmýz puan ýcýn hýzlý gýtmek ýstedýk býr gazla yarýsa basladýk ve 40.sanýyede cakýldýk pesýnden de arkamýzdaký araba býze carptý // daha yarýsýn basýnda oyle bý gazla cýkmamýz cok buyuk hataydý , bump ýn acýsýný tahmýn edemedýk 4teker kesýldýk ve dusunce araba stop ettý calýstýrdýgýmýzda da arkadaký araba býzý farkedemýyerek bumptan yukseldý ve býze sag yandan carptý orada co-pilotu uyarmasaydý daha hýzlý olabýlýrdý yavas vurmasýna ragmen býzým sag teker dondu akslar rotlar dýfransýyel dagýldý en kotusude carpan arabanýn tamponu beným sagýmda kapýnýn içindeydi.//

-böyle bir psikoloji icinde cýktýk 3.yarýsa ve sadece yarýsý býtýrmek ýstedýk bunun ýcýn yarýstýk daha hýzlý olabýlýrdýk belki 24/35 degýl ýlk 20 ye de gýrebýlýrdýk ama yarýsý býtýremeyýp kalan 10 arabadan býrýde olabýlýrdýk

bundan sonra mý sadece býtýrmeye oynýyacaz sonuc ne olursa olsun sadece býtýrmek ýcýn son arabada olsak kapalý parka gýrecez bý aksýlýk olmazsa butun cabamýz bu yonde olacak ki zaten yarýsý býtýrdýgýmýz zaman 8-10 arabanýn onune gecýyoruz dýgerlerý yarýsta kaldýgý ýcýn..


yusuf

suziki yi suzuki yapan  Mehmet Becce. Bence off road yarýþmalarýnýn þu andaki en iyisi. Onu izleyen Suziki alýyor. Son yarýþta 26 tane suziki vardý.
Tabii ki arkasýnda fabrika desteði var.

Bizim Çelik motor hiç oralý deðil.

Arkadaþlar haklýlar. Bilgi birikimi,paylaþým, deneyim ve fabrika desteði  olmadýðý sürece niva'yý Diðer arabalarýn önüne geciremeyiz.