LADA ÜRETÝCÝSÝ AVTOVAZ 'DAN HABERLER

Başlatan Harun, Haziran 03, 2009, 12:40:41

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Harun

bu da Renault-Nissan iþbirliðiyle Avtovaz tarafýndan üretilen Lada Largus modeli

[embed=425,349]http://youtu.be/O707b05xCso[/embed]

Harun

Avtovaz fabrikasýnýn yayýnladýðý kýsa tanýtým videosu,

[embed=425,349]http://youtu.be/CTed8aoMZGc[/embed]

Harun

Taze bir haber Avtovaz basýn servisinden;2012 sonlarýndan itibaren Avtovaz fabrikasýnda Nissan,Renault ve Lada markalarýndan  yýllýk 350,000 araçlýk bir üretim hedeflenmekte...

AVTOVAZ began pilot production of Nissan new line B0.
After the start of production cars for Nissan in late 2012, AVTOVAZ carmaker-mul′tibrendovym will be in full accordance with the programme of development of the company up to the year 2020.
On this line with a capacity of up to 350 000. car of the year AVTOVAZ plans to manufacture cars 5-models under three brands: Nissan and Renault, LADA.
First April 4, 2012, on line B0 AVTOVAZ started serial production car LADA Largus, sales of which will start as early as next month.
Currently, LADA dealers come to test Largus test-drive the car shows

Harun

Lada klasik modellerin üretimini durduruyormuþ :(
2101 (benim de favorim) sahibi bayaný çok tuttum,helal olsun ablaya :D

[embed=425,349]http://youtu.be/Az3dL1D9yLo[/embed]

nivamania

Alıntı yapılan: Harun -  Haziran 17, 2012, 09:18:13
bu da Renault-Nissan iþbirliðiyle Avtovaz tarafýndan üretilen Lada Largus modeli

[embed=425,349]http://youtu.be/O707b05xCso[/embed]

Logan Mcv modelinin dacia amblemi sökülmüþ lada takýlmýþ.
Eðer 1.5 dci k9k motorla piyasaya sürerlerse logan mcv nin boþluðunu doldurabilir.

Harun

Avtovaz dizayn direktörü Steve Mattin röportajý...
37 senedir fazla deðiþmeyen Niva için deðiþiklik sinyali vermiþ ;D
Bakalým ne çýkacak...

Russia never had the same focus on design as Europe. Consider the old Lada Niva, or 4x4 as it is now called. It has been around for 37 years with not much design evolution. This gives me more opportunity to make a bigger step.

buradan alýntýdýr...
http://europe.autonews.com/article/20130806/ANE/308059965/avtovaz-design-chief-mattin-outlines-his-plans-for-lada#axzz2l4X4DUVD

Ayrýca;
bir ilke imza atýp ilk kez Rus olmayan bir CEO atamýþlar.General Motors'dan transfer Bo Andersson.
Deðiþim devam ediyor :D


AvtoVAZ has appointed Bo Andersson, a former top purchasing manager at General Motors Co., as CEO. He is the first non-Russian to lead the maker of Lada cars as it deepens ties with the Renault-Nissan alliance.

Yevgeni


Lada artik bambaska hallere girdi ya da giriyor.
Memlekette kullandigimiz kasalar da son halleri gibi gorunuyor.
Yedek parca sorunu yok, ya da en azindan Celik Motor 10 yil boyunca tedrik ediyor.

Elinizdekilerin kiymetini bilin kisacasi..

Harun

Alıntı yapılan: YEVGENI -  Kasım 29, 2013, 01:49:28
Lada artik bambaska hallere girdi ya da giriyor.
Memlekette kullandigimiz kasalar da son halleri gibi gorunuyor.
Yedek parca sorunu yok, ya da en azindan Celik Motor 10 yil boyunca tedrik ediyor.

Elinizdekilerin kiymetini bilin kisacasi..

yeni neler çýkacak bakalým,
bizimkilerin üzerine alýþmak çok zor gelecek.
yedek parça olsun binmeye devam...

atinco

#113
Tasarýma þekil þemal diye bakan tasarýmcý olursa böyle der tabi. Bu da bir çeþit cahillik aslýnda. Hiç Niva kullanmýþ mý acaba? TVde bir program izlemiþtim, "Saffetin Garajý" gibi bir þey, iki Amerikalý, aslýnda kýytýrýk, çok ucuz ama afilli görünen Çin malý arabalarý kötülüyorlardý. Onlar da ne kadar aptaldýlar. Avrupalýnýn odaklandýðý þey tasarým evrimi deðil, tüketimin ambalajýdýr. Hoþ dünya þu anda böyle tamam da, çok böyle gidecek gibi görünmüyor. Ayrýca söz konusu tasarýmcý atacaðý adýmýn büyüklüðünden bahsetmek için Nivanýn orijinal tasarýmýna ve tasarýmcýlarýna haksýzlýk etmemeliydi. Buna neden ihtiyaç duymuþ olabilir?
Nivanýn þekilsel iyileþtirmeye ihtiyacý yoktur. Oysa ilk oynayacaklarý þey þekli ne yazýk ki (en masrafsýz, kolay, göz boyayýcý olan seçenek). Konfor, teknik güncelleme olabilir pekala. O da yolda býrakmayacaksa. Ben olsam alternatif enerji, motor ve aktarma sistemine yatýrým yapardým. Niva kullanýcýsýna "tüketici" diye bakmak bir zorunluluktur ama aslýnda Nivanýn topraðý o deðildir ve orada meyve vermez. Sizin müþterileriniz Nivayý fiyakalý SUVlara tercih etmez, ne kadar þekil þemal yapsanýz da. Rekabet edebileceðiniz tek þey fiyat olabilir, o da o müþteri için tercih sebebi sayýlmaz. Ruslarýn otomotivi hakkýnda tespitte bulunmuþ, bu tespiti nasýlsa yapamamýþ. Ben de bir tespitte bulunayým, adamlar Batý karþýsýnda gereksiz þekilde özentili ve kompleksli. Vegalarýn tasarýmlarýndan da belliydi bu. Demek ki tasarýmcýlarý sadece cahil deðil, kurnaz da.
Uzatmayayým, en nihayetinde bu stratejik açýdan hatalý bir hamledir ve er geç patlayacaktýr. Bir ekleme de yapayým, yeni Nivalardan sonra asýl Nivalar baþka bir yerde tekrar üretilmeye baþlanabilir, yani üretimi devam edebilir.