1700 i elektrik tesisatý

Başlatan mehmet03dn, Şubat 04, 2014, 06:32:56

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kocaali

Alıntı yapılan: mehmet03dn -  Şubat 07, 2014, 10:52:46
   
yardýmýnýz için çok teþekkürler çok iþime yaradý þemalar benim araçýn þemasý  birinci dökümandaki son sayfa ile eþleþiyor kodlarý yani en zor olan  euro3 motor oluyor  :)


kolay gelsin hocam...

bu arada kablo renk kodlarýna ihtiyacýnýz olursa;


No mud, no fun...

mehmet03dn

üçünçü þema az karýþýk üçünçü þemadaki 2 numaralý kablo ecuda nereye baðlanýyor acaba

kocaali

Alıntı yapılan: mehmet03dn -  Şubat 07, 2014, 11:44:12
üçünçü þema az karýþýk üçünçü þemadaki 2 numaralý kablo ecuda nereye baðlanýyor acaba


Ecu'nun 9. yuvasý hocam, gri kablo... aþaðýya çizdim...

No mud, no fun...

kocaali

bunun yanýnda 3. yuvadaki kahverengi kablo toprak....
1. yuvadaki pembe/siyah kablo 7 numaralý rölenin 30 numaralý yuvasýna baðlanmalý.. ancak bu 7 numaralý ana röle (main relay) denen röle hangi röledir bilemedim.
No mud, no fun...

shadowturks

Alıntı yapılan: mehmet03dn -  Şubat 07, 2014, 10:54:42
eyvallah abi saolasýn darýsý senin baþýna bol sensörlü ve ekulu bir nivaya geçersin belki ilerde    :) :) :) :)

hiiiiç niyetim yok ben ihtiyarla mesut bahtiyarým....

spudnik

Karbüratörlü bir niva ile enjeksiyonlu niva arasýndaki yalýt tüketim farký nedir acaba ?

Saygýlar ...
...

mehmet03dn

Alıntı yapılan: kocaali -  Şubat 07, 2014, 01:28:42
bunun yanýnda 3. yuvadaki kahverengi kablo toprak....
1. yuvadaki pembe/siyah kablo 7 numaralý rölenin 30 numaralý yuvasýna baðlanmalý.. ancak bu 7 numaralý ana röle (main relay) denen röle hangi röledir bilemedim.
arçýn gögsünü sökünce tesesisatýn kalýntýlarýna rasladým  þemada olunca beyinden doðru takip ettim  ve neden iptal edildiðini anladým penbe siyah ile kahverengi kablo zamýnýnda kýsa devre olmuþ hýz sensörünün  o yüzden kablolar kesilip yok edilerek kýsa devre giderilmiþ .tesisatý çektim yarýn hýz sensörüne baðlayýp denicem  yardýmlarýnýz için tekrar teþekkürler þema çok iyi oldu

mehmet03dn

Alıntı yapılan: spudnik -  Şubat 08, 2014, 02:45:00
Karbüratörlü bir niva ile enjeksiyonlu niva arasýndaki yalýt tüketim farký nedir acaba ?

Saygýlar ...
nivanýn motoru olarak deðilde genel  olarak kýyaslamak gerekirse  enjeksiyonlu arabalar sensörlerinden bilgi alarak hava yol iklim þartlarýna göre  yakýt ve hava karýþýmýný ayarlayarak nokta atýþý yapar .karbüratörlü motorlarda ise motorun yakýt ayarý elle menual olarak ayarlanýr ayarlar sabittir  enjeksiyonlu araçlarda motor beyni (ecu)sürekli yakýt paremetrelerini  otomatik olarak ayarlar. enjeksiyonlu araçlarýn yakýtý karbüratörlüye göre biraz daha düþüktür ama enjeksiyonlu araç çok sensörlü oldugu için arýza tuzlu olabilir .karbüratörlüde böyle sorunlar olmaz benim bilgim bu konudaki bilgim bu kadar daha tecrübeli ustalara sormak lazým :)

spudnik

...