DÝFERANSÝYELLER

Başlatan ERCO, Ocak 28, 2008, 01:16:18

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


yusuf


yusuf



LSD diff in rusyadaki fiatý

1 ruble =  0.050 tl >>>> 357 dolar yani

   

yusuf

LSD Rusya. Fabrika fiatý  240 dolar !

As I see - factory's price is - 8500 rubles (aprox - 240$), in the shopes - between 12.000 - 13.500 rubles (340 - 420$$). This is information which i got from Internet. So in real shopes it might be little bit more expensive...

I will be back from Cyprus in thuesday.
Whit my best wishings.
Hayk.

dogan54

Ercan usta,
Bir arkadaþýmdan Murat 124  için üretilmiþ 9/40 diþli sayýlý kaydýrmalý tip diff lock buldum.
Montajlý vaziyette,yani benimkini çýkarýp onu takacak vaziyette (tabi diþliler tutsaydý..)
Þimdi soru þu: Görünüþte ayný olmasýna raðmen Murat 124 için üretilmiþ bu alet bizim Nivalara uyar mý?
Eðer uyacaksa benimkini söküp diþlilerini ona aktaracaðým,olmayacaksa boþuna uðraþmayalým..
% kaç kaydýrmalý olduðunu arkadaþta bilmiyor zaten hiç takýp kullanýlmamýþ,çok temiz duruyor.
Kendisi tamirci,uyar diyor ama senin de görüþünü almak istiyorum.
4x4 baska,
NiVA baska..

ERCO

Dogan abi bizim nivalara uyar  diþli ornalarý olmaz mutlaka uzerindeki diþlileri aktarmak gerekecek buna  ve bu kýlýt sabit kilitse uzun yolda arabayý kasar ama arazide iyi verim alýnýr
güven oto lada servisi    izmir
www.guvenlada.com

dogan54

#156
Kaydýrmalý kiliti taktýrmadým daha..
Diþlilerin deðiþtirilmesi lazým.(benim 11/43 sökülüp diff lock'taki 9/40 yerine takýlacak)
Acaba diyorum..çamur sezonu geçti zaten,yazýn böyle kullanayým,belki model yükseltirim..yenisine takarým.
Ne dersiniz dostlar.?
4x4 baska,
NiVA baska..

yusuf

bence taktýrýn Doðan bey

denemeyi bunda yaparsýnýz. Onaylanýr ise söker yenisine takarsýnýz. Bu birþey deðil

bu arada oregon 2,95 olabildi mi ?

ayhankurnaz

arkadaþlar  niva standart haliyle beni askýda rezil etti nasýl oluyorda 3teker yere basarken biri boþta ben yerimden kýmýldamýyorum. bütün standart jeepler böylemi

dogan54

#159
Alıntı yapılan: ayhankurnaz -  Nisan 27, 2009, 10:58:39
arkadaþlar  niva standart haliyle beni askýda rezil etti nasýl oluyorda 3teker yere basarken biri boþta ben yerimden kýmýldamýyorum. bütün standart jeepler böylemi


1 teker boþta kalýnca araba hareket etmiyorsa orta diferansiyel kilidini (en küçük vites kolu)  çekmemiþsiniz demektir..
Orta kiliti taksaydýnýz, en az 1 ön 1 arka tekerlek kesin dönerdi ve askýdan kurtulabilirdiniz..
4x4 baska,
NiVA baska..

ayhankurnaz

arkadaþlar her þeyi yaptým karizmayý çizdirmemek için fakat nafile bütün forum sayfalarýnda aktarma sorununu açtým, herkez yok onu yapmadýn bunu yapmadýn diyor. soruyorum kimse anlatamýyor.,yokusta tamam .fakat askýda  rezalet hani bu niva rus kaplaný idi?

reis28

Alıntı yapılan: ayhankurnaz -  Nisan 27, 2009, 10:58:39
arkadaþlar  niva standart haliyle beni askýda rezil etti nasýl oluyorda 3teker yere basarken biri boþta ben yerimden kýmýldamýyorum. bütün standart jeepler böylemi


bütün sýtandart jeepler böyledir askýda kalýndýgýnda arac yere güc aktarmaz tutunamaz bunun için arac arkalara diferansiyel kilidi takýlýyor aracýn akserasyonu arttýrýlýyor yükseltme kiti uygulanarak o zaman rezil olmuyorsun aracýn arazi kabiliyeti artmýþ oluyor uygun arazi lastigide kulnýyorsan her yerden gecersin baþka sormak istedigin bir soru varsa sora bilirsin hatta arazide gezilerimize katýlýp tecrübelerimizden faydalana bilirsin saygýlar
DURSUN USTA 05364629668

Tolga

Alıntı yapılan: dogan54 -  Nisan 27, 2009, 11:07:16
1 teker boþta kalýnca araba hareket etmiyorsa orta diferansiyel kilidini (en küçük vites kolu)  çekmemiþsiniz demektir..
Orta kiliti taksaydýnýz, en az 1 ön 1 arka tekerlek kesin dönerdi ve askýdan kurtulabilirdiniz..

Dursun abi bence arkadaþ küçük kolu kullanmýyor yada, kol yerinden atýyor zorlanýnca Doðan abinin dediðine katýlýyorum...
Tolga

bymuammer

abi bende arkayý askýda býrakmýþtým ve çamurdu denemek için yapmýþtým. dif. kilitliydi yani küçük kol aktif durumdaydý çamur olduðu için. sorun yaþamadan geçtim.

ayhankurnaz

dursun usta teþekkürler bütün araçlarda standart haliyle böyle ise anlaþtýk.