ENJEKSÝYONLUMU KARBÜRATÖRLÜMÜ

Başlatan Atdaðý, Mart 12, 2010, 07:18:02

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

soyuz niva

karbüratörlüye geçiþte ne gibi parçalar deðiþiyor peki
birde yakýt tüketimi olarak mesela son 1.7 karbüratörlü araçlarla enjeksiyonlu araçlar arasýnda yakýt tüketim deðerleri arasýndaki fark çokmudur ??

wastiee

tek nokta enjektörlüler karbüratöre daha kolay çevriliyor. iþçilik dahil 600tl gibi bir fiyat almýþtým, yalnýz parçalarýn bazýsý hurdacýlardan bulunacaktý (emme manifoldu vs)

tek noktayý karbüratöre çevirmekteki asýl amaç lpg'de sorun yaþamayý engellemek, çünkü tek nokta enjeksiyon araçlara karbüratör için tasarlanmýþ lpg sistemi takýlýyor, ayarý bazen tutuyor bazen tutmuyor. Benzin'de performans ve tüketim miktarý için orjinalliðini bozmayýn derim. Tek nokta'da LPG'de sorun yaþýyorsanýz da ayarlatmayla üstesinden gelebilirsiniz genelde, ben 3 sene kullandým, sorun yaþadýðým 6-7 aylýk bir dönemim oldu sadece. Pek mantýklý gelmiyor bana varolan þeyi bozmak
Ýzmir'den Moðolistan'a: www.izmirmogolistan.com