Ýzmirde yaþlý katýrýn silkiniþi.

Başlatan NÝVACI, Haziran 29, 2009, 11:47:20

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

NÝVACI

Arkadaþlar arabasýzlýða kendimi alýþtýramadým.
biraz gayret edip bu hale getirdim
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

NÝVACI

anladýmki meskenim yaylalar daðlar

MCC

Güzel oluyo Burhan abi, kolaylamýþsýn artýk bayaðý, az kalmýþ, ha gayret.
Ergonomi mi ? Ekonomi mi ?

akademic

kolay gelsin burhan abi.. kendin mi yapýyorsun herþeyini?

NÝVACI

Evet arkadaþlar kendim yapýyorum.
Þeffaf olmayý felsefe olarak benimsemiþimdir.
yakýndan tanýyanlarýn bildiði gibi kalp rahatsýzlðý sebebiyle çalýþamýyorum.
Alýþtýklarýnýzý hayatýnýzdan söküp atamýyorsunuz.
Bu nedenle yýlan hikayesine dönen tempoyla bu hale getirebildim.
1- üç mm den U kývýrtýp þase içlerine takviye yaptým.
2- iki mm den 2yerinden travers kývýrtarak boydan taban saçý koydum.
3- marþbiel baðlantýsý için ve orta dif korumasý için þasede yüsükler kaynattým
4- þanzuman ve dif. baðlantýlarýna iki mm den takviyeler attým.
5- çürüyen akü yerini 90 Amp için büyüterek yeniledim ve sol tarafa 90 Amp lik yedek akü yeri yaptým.
6- direksiyon kutusu baðlantýsýný güçlendirdim.
7- sigorta kutusunu kaputa taþýdým.
8  tavaný ve boyayý dýþarý yaptýrmak zorundakaldým
bu kadar yeter baþ aðrýtmayayým hepinize iyi geceler.
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

MCC

Bitir gari be Burhan aga, bitir de gezek.
Ergonomi mi ? Ekonomi mi ?

NÝVACI

bENDE ÖYLE DÝYORUM ama kalbim izn vermiyor kalbim aslan biladerim.
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

Bigalý Mustafa

güzel iþçilik atýyorsun Burhan abi.Taban döþemesi için ne uyguluyorsun?
Ormancý..  Bir tutkudur niva.....:)

NÝVACI

Bigalý benim biraz saðlamcýlýk hastalýðým var.
sýfýr saça pütür denilen (tabanca ile atýlan)koruyucuyu
üç kat fýrça ile uyguladým
taban havuzuna ve pedal altlarýna dahil inþaatta kullanýlan
membran denilen ziftli malzemeyi iki parça halinde 150/57 cm pürmüs ile alýþtýrarak yapýþtýrýyorum üzerine ziftli keçe keçesi alta gelerek yerleþtiriyorum
son kata halý yerine henüz almadýðým bir malzeme var çok yumuþak ve esnek ithal onu
koyacaðým.
göðüslük ve altýna ziftli keçeyi zifti saça gelerek yapýþtýdým folyolu keçeyide
keçe keçeye gelecek þekilde folyo kablolarýn tarfýna bakýyor öyle uyguladým.
Yani standartlara uymadým mantýðýma göre davrandým
resimlerini çektim yarýn yüklerim.
son kat malzemesi çok hoþ düþündüðüm  neticeyi yakalarsam sanada yollarým yada gelir yaparýz.
bütün dostlara selamlar
Bu arada ikinci el freni yerini hazýrladým vizede tadilat istediler vizeden sonra takýp deniyeceðim.
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

cenker

enfes içcilik

Devamýný merakla bekliyoruz
divers do it deeper

bilgi00

Nivacý ellerine saðlýk, resimleri sabýrsýzlýkla bekliyorum.
bana birkeç noktayu açýklarsan çok daha memnun olurum çok ilgimi çekti.
"1- üç mm den U kývýrtýp þase içlerine takviye yaptým." ÞAse içleri derken tam olarak nereyi kastediyorsun ?
"6- direksiyon kutusu baðlantýsýný güçlendirdim." Kutuyu tutan 3adet vidadanmý bahsediyorsun ?
"7- sigorta kutusunu kaputa taþýdým."eski kutu 2 ayrý parçadanmý oluþuyordu ? olduðu gibimi kullandýn yoksa farklý bir kutumu alýp taktýn ?
baþarýlarýnýn devamm dileðiyle
Kýbrýstan Sevgilerle
Bilgi

NÝVACI

Kýymetli arkadaþým,
bilgisayar göçünce önceki görüntüler kayboldu dolayýsýyla dilden tarif olacak.
mutlu yeni akü delik çýktý farkýna varýpta müdahale gecikti.birkaç sene içinde akü yuvasý ve civarý çürüdü baðlý olarak tabanda aldýðý suyla çürüdü.
Etek üstü dediðimiz cam kenarlarý port bagaj baðlatýlarý tavan direk baðlantýlarý,temizliði diye yola çýktým haliyle, tabanýda temizleyelim dedik sökünce
þok oldum neredeyse taþ devrindeki çakmaktaþ gibi hanýmýn ayaklar aþaðýdan çýkacakmýþ.Zorunlu olarak iþimiz büyüdü imkanlar el vermediði için iþ baþa düþtü.
taban sçýný sordum þubat itibari ile 350 tl dediler oradan iþe baþladýk.
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

NÝVACI

arabayla birlikte þanzýman ve difide askýya aldým.
taban saçýný bara kollarý baðlantýsýna kadar, önde  ve yanda temiz saça ulaþýncaya kadar kestim, sað ve sol marþbiellerde içteki bombeli kýsýmdaki çürükleride temizledim söktüm þaseler açýkta kaldý.
þaselerin iç ölçülerine göre açýklýk derecelerinde 3mm densaç kývýrttým ön ve arkada
yukarý doðru kývrýlýyor oralara 20 cm gibi parça keserek yerleþtirdim,
yeni parçalarda 20 ile 30 cm aralýklarla 10 mm delerek þaseye içerden gizli kaynak yaptým 5cm geniþlikte 1mm saçtan taban þablonu çýkardým 2mm den kývrtarak hazýrladým,orta dif koruma saçý için ayrýca marþbiel(boru dýþtan) takmak için þase taban arasýna yüsükler koydum akü yuvasýný yaparken 90 Amp için büyüttüm hidrolik kutularýný kaydýrýp 90Amp için yedek akü yeri yaptým kaputun bastýðý yerde gedikler vardý onlarýbütünleþtirip çamurluða kadar uzattým.
Direksiyon kutusunun baðlandýðý þasenin saçýndaki çatlaklarý temizleyip takviye saç kaynattým . Taban montajýna saçý alýþtýrarak baþladým yerine oturacak hale gelince montaja geçtim daha detaylý istersen yazarým.sigorta kutusu 12li yedek akünün yanýn koyuyorum yapýnca görüntü gönderirim.
selam ve sevgilerimle.
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

NÝVACI

Aklýma gelmiþken tavana, inþaat tavan izolasyonunda kullanýlan izocam þilte kullandým.baþka elyaf bulamadým tavan kaplamasýný,daha kalýn vinleks kullanarak
saðlýklý hale getirmeye çalýþtým sýcakta çok büyük fark hissedildi.
(TAVANI BOYDAN BOYA KAPLADIM.
Tekrar iyi geceler.
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

bilgi00

Kýbrýstan Sevgilerle
Bilgi