LASTÝK ÖMRÜ

Başlatan Yevgeni, Ağustos 17, 2007, 03:57:58

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 4 Ziyaretçiler konuyu incelemekte.

bilgi00

herkese selam
ben aracýmý aldýðýmda lastikler üzerindeydi eski sayibi kullaným süresiyle ilgili birþey söyleymedi bana ama diþler normalin yarýsýna bile enmedi ancak yan taraftan bakýldýðýnda lastik üzerinde çatlaklar oluþtu nedeni nedir korunabilirmiyim yoksa ömrümü doldu
Kýbrýstan Sevgilerle
Bilgi

Yevgeni


Lastik kullanýlmasa da kalitesinden kaybeden akabinde az km yapmýþ olsa da ömrünü doldurabilen bir aparat.

Çatlaklar hoþ deðil..

reis28

Alıntı yapılan: bilgi00 -  Ağustos 07, 2008, 01:28:14
herkese selam
ben aracýmý aldýðýmda lastikler üzerindeydi eski sayibi kullaným süresiyle ilgili birþey söyleymedi bana ama diþler normalin yarýsýna bile enmedi ancak yan taraftan bakýldýðýnda lastik üzerinde çatlaklar oluþtu nedeni nedir korunabilirmiyim yoksa ömrümü doldu

senin lastikler miyadýný doldurmuþ zaman aþýmýna ugramýþ lastikteki catlaklar lastik hamurunun sertleþip özelligini kaybetmesine delalettir degiþtirmek saglýklý olur
DURSUN USTA 05364629668

NÝVA69

Lastikte ömür yýl olarak 5 senedir... Diþ derinliði olarak ta 1,6 mm yasal sýnýr ama ihtiyaten 2,5 mm ve altýndaki diþ derinliðinde deðiþtirmek þart diye biliyorum...
2007 LADA 4X4/BAYBURT-KOCAELÝ-ANKARA.

Harun

Alýntýdýr...
.
ÖNEMLÝ
Þehirler arasý otoyol veya serbest karayollarýnda da lastiklerin rijitliðini artýrmak için
lastikler normalden 2.8-4.3 psi, (20-29 kpa) daha yüksek basýnçta þiþirilmelidir. Bu, sýrt
kývrýlmasýný en aza indirgeyecek ve dolayýsýyla lastik sýcaklýðýnýn aniden artmasýna neden
olan aþýrý eðilme ve lastiklerin sürekli dalgalanmasý olarak ifade edilen problemleri
azaltacaktýr.

Makrakanta

Benim araç 2006 model 28000 km de lastikler ise fabrika lastiði stepnesi hiç takýlmamýþ.Önler aðýr aðýr aþýnmaya baþladý.Stepneninde eþit aþýnmasý için ben bu stepneyi hangi yere takýp dönüþümlü kullanmalýyým.
Aldým bir Niva çýktým daðlara Mevlam kayýra 2006 M

Harun

ekte bi word dosya eklemeye çalýþtým.

Makrakanta

Normalde bir çok araçta önler erken aþýnýr ama bizim nivalarda önler anormal þekilde arkaya nazaran daha fazla aþýnýyor ve yandanda týraþlanmýþ gibi aþýnýyor.Bunun sebebleri nelerdir acaba?
Aldým bir Niva çýktým daðlara Mevlam kayýra 2006 M

Yevgeni


Normal araçlar araziye girip daha fazla yýpratmýyorlar lastiði derim.
Taþlý çamurlu bir zeminde batýp, akabinde OK144'lerin patinaj yüzünden neredeyse üzerindeki kabartma yazýlarý sildiðini hatýrlýyorum..


yusuf

çamura girince arka tekerler kanal hizasýnda pati çekerken, diraksiyonu saða sola çevirip ön tekerleri kanal kemarlarýna vs sürtüyoruz. Bu da bir etken olabilir