Evros Adventure Trophy 2011

Başlatan hakanbusa, Mayıs 03, 2011, 11:26:47

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

orsa

#45
Alıntı yapılan: hakanbusa -  Mayıs 09, 2011, 11:48:05
Dödük ALLAH'a þükür. Araç 2 adet güvercin takla attý ama sýkýntý yok.


Yok yahu iki ayrý yana yatma oldu sadece. :)

Ýki kere güvercin takla attým þimdiye kadar. Biri araç içinde, biri araç dýþýnda pek tavsiye olunmaz.  ;D

orsa

Kazasýz, belasýz geri döndük öncelikle.

Bu yarýþýn Yunanistan'da ki en aðýr trophy yarýþý olduðu su götürmez gerçekti.

Difransiyellerinin eni orijinalinden 50-55 santim daha geniþ olan Samurai ve Jimny'lerin genelde iþ yaptýðý parkurlardý geçtiklerimiz.

Engellerden geçerken standart Samurai'ye taktýðýmýz 33'' lastik çok iþe yaradý. Ama yan eðimlerde kimi zaman ecel terleri döktük, kimi zaman çok yavaþ hýzlarda yana yattýk.

Ýlk gün seyirci etabýna hava karardýðý için giremedik.

Ama iþi o kadar abartmýþlar ki bu sene o yapýlý araçlar da çok zorlandý bu sene. Özellikle ikinci gün ilk etabýn daha ilk kilomtresi içinde 100 metrelik bölge her ekip tarafýndan ortalama 45 dakikada geçildi. Bu sebepten bizi o kýsmýn ileri noktasýndan verilen start kýsmýna götürdüler. Fakat bu seferde yine etap çok zorlu bir kaya geçiþinden oluþuyordu. Önümüzdeki araçlarý beklerken gece oldu ve yürüyerek safalt yola çýkýp kamp alanýna hareket ettik.

Üçüncü gün önceki günden kalan etaba girdik ve belli bir yerden finiþ alarak bitirdik.

Dördüncü güne girerken sonuçlardan memnun olmayan Türk ekibi aralarýnda bir karar vererek yarýþý protesto etme kararý aldý.
Ýþin aslý bu þekilde. Biz devam etmek istesekte takým arkadaþýmýz toplu verilen karara uymayý tercih etti.

Bu yarýþa katýlabilmek için çok emek ve para harcadýk. Toplamýnda 5 kilometre ormanda yol aldýk. :-\ ???

Daha önce katýldýðým yarýþlarda aðýr yerler vardý ama daha akýcý þekilde geçilebiliyordu. Toplamda her gün 50 kilometre yol yapýyorduk. (bunun 35 kilometresi 4 L'de)

Bu organizasyonun en büyük hatasý akýþý düzgün saðlayamadýlar...

Ön arka kilitli ekstrem lastikli ekipler 25 etre uzunluðundaki engelleri 1.5-2 saat civarýnda sürelerde bitirebildiler. Bu da yarýþý kilitledi.

Ne olursa olsun. Aracý hazýrlarken büyük emeklerinden dolayý beraber yarýþtýðýmýz Dursun Usta'ya, bizi aracý ile yarýþ alanýna götürüp getiren Hakan Abi'ye, bizimle gelerek bize destek veren Ekrem Abi'ye ve tabii ki eksik önemli malzemelerimizi bize ödünç vererek destekte bulunan Tarýk'a teþekkürler.

Ve tüm desteðiniz için Nivatr'ye tekrar teþekkürler.


cenker

divers do it deeper

ayrýntý

hepinizi teprik ediyorum Onurcum görüþelim özledim selamlar...

hakanbusa

Alıntı yapılan: orsa -  Mayıs 09, 2011, 02:53:34
Yok yahu iki ayrý yana yatma oldu sadece. :)

Ýki kere güvercin takla attým þimdiye kadar. Biri araç içinde, biri araç dýþýnda pek tavsiye olunmaz.  ;D

Tamam canim bende latife yaptim. Ama o arada kendi aracimla rampa cikmak icin bogusurken siz araci yatirmisinz. Esas ben camur icindeki Dursun ustanin camurlu yuzunu cekmek isterdim.:)

orsa

Alıntı yapılan: cenker -  Mayıs 09, 2011, 04:55:49
tebrik ederim onurcum  ;)

Teþekkürler Cenker. Bir arada mangal, raký balýk için araziye çýkmalý.

orsa

Alıntı yapılan: ayrýntý -  Mayıs 09, 2011, 05:27:03
hepinizi teprik ediyorum Onurcum görüþelim özledim selamlar...


Çok teþekkürler Fatih.

2 sene önceki Ýðneada çok keyifliydi. Demek o kadar zaman oldu görüþmeyeli.

Görüþmek dileðiyle.

TARIK

Bir cumartesi günü toplanalým isoffun son yarýþ yaptýðý yerde çamlýkta kamp atar ateþ yakýp muhabbet eder.Pazar günü isoff un etabýný yoklar akþama daðýlýrýz hem ekipte toplanmýþ olur.

yusuf

Hiç unutmayýn ki yaþam, aldýðýnýz soluklarla deðil, soluk kesen anlarla ölçülür.

Onur ve Reis bizden biri olarak bunu baþardýlar. Ýkisini de kutluyorum.

burakbudak

onur ve dursun abi
cok degil 2 sene once birileri bu yasananlari yazsaydi
bir cogumuz buna inanmazdi.
cesaretiniz icin kutlarim sizi

reis28

Alıntı yapılan: yusuf -  Mayıs 09, 2011, 08:47:55
Hiç unutmayýn ki yaþam, aldýðýnýz soluklarla deðil, soluk kesen anlarla ölçülür.

Onur ve Reis bizden biri olarak bunu baþardýlar. Ýkisini de kutluyorum.


  Dogru söz diye buna denir. Zamanýnda sadece hayal olan bir olguyu gercege cevirdik, orada bizler bu olguyu yüregimizle ve tamamen gönüllü ruhuyla  gercekleþtirdik. Sonuc mütiþ bir tecrübe ve ufkumuzun muazzam geliþmesi oldu, yeni tecrübeler edindik. Lakin bir hususa dikkat cekmek istiyorum biz off road yaparken kendimizi iyi yetiþtirmiþiz ilk pas 11 i hazýrladýgýmda Yusuf abiyle bir arazi gezisinde þile bölgesiydi bana bir dere yatagýný göstererek off road yapmak istiyorsan burdan gec dedi ve ben hiç teretdüt etmeden oraya girdim ve gectim. Engel nekadar cetin olsada onu aþmak ve baþarmak insana müttiþ keyif veriyor Tafsiye olunur
DURSUN USTA 05364629668

reis28

Alıntı yapılan: burakbudak -  Mayıs 09, 2011, 10:00:12
onur ve dursun abi
cok degil 2 sene once birileri bu yasananlari yazsaydi
bir cogumuz buna inanmazdi.
cesaretiniz icin kutlarim sizi

Eyvallah Burak bundan sonra daha iyi araclar hazýrlayýp daha iyi sonuclar elde edecegiz kýsmetse Ben þimdiden samu için difleri sipariþ ettim  :D :D
DURSUN USTA 05364629668

hakanbusa

Bana da bir jimny gorunumlu toyota yaparmisiniz. Parcaci dukkani Yunanistan da. kargo fiyatina gidip geliriz.:)

hakanbusa

Resimlerde ki araclarin alt yapilarini iyi inceleyin. Tamamen cok iyi ve profosyonelce yapilmis Toyota alt yapisini goreceksiniz. Hatta bagzi araclarda portal akslar vardi. Motorlarda , bir tanesi subaru sti motoru, bir baskasi 3000 v6 4 cam 24. Valve japon motoru. Tahminen toyota veya nissan di. Motor sesleri inanilmazdi. Rampa cikarken motorlar kesiciye giriyordu. Araclarin icleri de cok islevsel ve profosyonelce yapilmis. Km, devir saaTleri el isciligi ile digital olarak elde yapilmis. Bellki insanlarin bos zamanlari ve imkanlari bizden cok fazla. Ama aracla cok guzel uyum saglamis ve gorsel olarak hic siritmiyordu. Ayrica aklima cok takilan sey ise , o kadar zorlamalarina ragmen motor fanlari hemen hemen hic calismadi. Motorlar cok saglikli ve kuvvetliydi. Yani bu ise kafayi bozarsak kat edecegimiz yol cok uzun. Tabi yurt disinda evrak ve vergi proseduru bizim kadar olmadigi icin, lego gibi araclarla oynuyorlar.
Birde orada edindigim tecrube, insanlarin dusuk devirde hayatlarini ikamet ettirmeleri oldu. Hic bir sekilde korna calmiyorlar. Trafik isiklari neredeyse hic yok. Nufus cok yasli. Mazot 3.500 tl. En onemlisi ise gittigimiz sehir ve kasabalarda hic bir sekilde AVM (alis veris merkezi) yok. Kucuk esnaf ve bakkal tarzi dukkanlar cok guzel is yapiyor.
Hosuma giden seyleri yazdim. Biraz uzun oldu ama idare edin.:)

Maestro

 þu aralar gözlemci olarak takip ettigim Niva camiasýnýn yaptýklarý karþýsýnda gururlandým..   helal olsun sizlere..  önemli olan katýlma cesaretini gösterebilmek..yürekten tebrik ediyorum..