NIVA PORT BAGAJ

Başlatan rima61, Ekim 21, 2012, 12:39:12

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

rima61

bende nivanýn üstüne bagaj yaptýrýyorum profilden yakýnda sizlerle paylaþacaðým

savgat

fotoðraflarýný paylaþýrsan çok sevinirm, nasýl yaptýðýný, ne malzemeler gýttýgýný falan,kolay gelsýn.

rima61

yakýnda paylaþacaðým

bymuammer

ben cumartesi bir tane eski kullandýðýmdan alýp taktýrdým þu hazýr olanlardan 70 tl ydi sanýrým. fazla bi aðýrlýk býrakmadýðým için iþimi fazlasýyla görüyor.

savgat

70 tl mý? nasýl biþey o fotoðrafý varsa ekleyebilirmisiniz, malum ýspartada pek fazla deðil hiç seçenek yok. bende öyle pek fazla aðýrlýk koymayý düþünmüyorum. teþekkürler þimdiden.

Yevgeni


Yevgeni


Hurkal bunun ayaklar sadece sepeti tasir uzerindeki agir yuku tasimaz gibi duruyor?
(misal 100 kg koysan sepete?)

dogan54

Bagajýn arabaya baðlandýðý yerler,
tek parça borudan olsaydý,
daha saðlam olurdu.
4x4 baska,
NiVA baska..

rima61

abi öyle görünmesine bakma,kaportacýya özel yaptýrdým içlerini, ayaklarýn içi boþ deðil doludur kaportacý iyi þekilde saglamlaþtýrdý ve doldurdu...ayaklarý hurdacýdan aldýk yani þu bilgimiz piyasa da satýlan uygun bagaj ayaklarý...kaportacýnýn söylediðine göre aracýn tavaný saglam ise 500 kg taþýr dedi...500 kg abartý olsa bile bizim iþimizi görecek kadar yük taþýr...zaten bizim ne kadar yükümüz olabilir ki?...teþekkürler

Yevgeni


Takmadan once bir test yapip esnekligini kontrol edesin..

dogan54

Alıntı yapılan: rima61 -  Ekim 25, 2012, 09:28:24
abi öyle görünmesine bakma,kaportacýya özel yaptýrdým içlerini, ayaklarýn içi boþ deðil doludur kaportacý iyi þekilde saglamlaþtýrdý ve doldurdu...ayaklarý hurdacýdan aldýk yani þu bilgimiz piyasa da satýlan uygun bagaj ayaklarý...kaportacýnýn söylediðine göre aracýn tavaný saglam ise 500 kg taþýr dedi...500 kg abartý olsa bile bizim iþimizi görecek kadar yük taþýr...zaten bizim ne kadar yükümüz olabilir ki?...teþekkürler

Soðucak yaylasýnda kamp yaptýðýmýz bir gün,etrafý gezmeye çýkmýþtýk,
(rahmetli demeye dilim varmýyor) Yusuf beyin araba doluydu,
2 kiþi bagaja çýkýp oturmuþ,etrafý seyrederek gezmiþlerdi,
yani bagaja ne kadar yük vurulacaðý belli olmaz,saðlam olsun.. ;)
Hey gidi günler  :(
4x4 baska,
NiVA baska..

wastiee

bu tarz ayaklarýn dezavantajý, ayaðýn altý çok dar, kötü yolda ayaðý sýkýþtýran vidalar gevþediðinde ileri geri kaportayý çok kötü çiziyorlar. Çok dar olduðu için de esnemeye kýrýlmaya daha müsait oluyor ayak kýsmý. Bir kere esnedikten þekli bozulduktan sonra da vidalarla tekrardan sýkýþtýrmak imkansýz hale geliyor

Karadeniz'de minibüslerde dikkat etmiþtim bir iki kere, parmak kalýnlýðýnda boruyu U þeklinde kývýrýp U'nun tabaný su oluðuna denk gelecek gibi kullanýyorlar (ya da U'nun tabanýný önden arkaya tüm su oluðunu kaplayacak kadar uzun yapýyolar), o tarz bir þeyin daha saðlýklý olduðunu düþünüyorum devamlý aðýr yük taþýnacaksa
Ýzmir'den Moðolistan'a: www.izmirmogolistan.com

NÝVACI

Þu mongolya ne hatýralar býrakýyor Emrede uzun uzun bagaj sýkýntýlarýnýzý anlatmýþtý(bay karabatak)
Seyrak görüþüyoruz seni konuþturamadan unutacxaksýn bir þey deðil.
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

rima61

tam ortadan 2 þer adet yan yana ayak yapmayý düþünüyorum...valla çok fazlada yüküm olmayacak...örnegin: 2 adet OK 144  taþýyacak kadar yada max. 50 kg kafi benim için....boya çizilmesi için fikirlerinize katýlýyorum ,ayak altýna deri veya meþin monte ettim arasýra çýkarýp bakýmý yapmak kaydýyla....

wastiee

Burhan abi sorma, çok detay var, ama daðýldý kafada. Unutulmuyor, ama hepsi bir arada hatýrlanmýyor da, konusu açýldýkça ancak parça parça :)

2 tane OK144 aðýr bir yük aslýnda oldukça

Ben 2 OK144, 40 litre de benzin taþýyordum dörder ayak üzerinde, 200-300 km'de gevþemeye baþlýyorlardý kötü yollarda, devamýnda da portbagaj öne arkaya yürümeye baþlýyordu arabanýn tepesinde :) Altýnda ayaðýn yanýnda satýlan plastiklerden vardý fakat delip geçti ayak onu da (bastýðý yer incecik olunca). Belki ayaklarýn en altýna beþer cm de olsa parmak kalýnlýðýnda demir çubuk kaynattýrmanýz bastýðý yeri geniþletmesi açýsýndan faydalý olabilir, altýna konan malzemeyi kesmesini engeller en azýndan
Ýzmir'den Moðolistan'a: www.izmirmogolistan.com