NIVA YÜKSELTME SETÝ

Başlatan ERCO, Ocak 28, 2008, 12:24:44

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

deliormanli

Alıntı yapılan: reis28 -  Haziran 21, 2008, 12:41:23
takarsýn tabiki yanlýz lastik capýnýn 73cm yi gecmemesi gerekiyor daha büyük cap için camurluk týraþýda gerekli ozaman 76cm ye kadar cýkarsýn
teþekkürler reis

ustabalikci

Þu anki aracým biraz eski model. Üst modellere geçersem yaptýracam galiba. ama bazen görüyorum yollarda. Diðer 4*4 lerden çok daha güzel bir duruþu var...
Tüm bilgiler için teþekkürler arkadaþlar..

emre_ozk

http://www.youtube.com/watch?v=1ilrYknK8g8&feature=related
bu ustada yükseltmede en son seviyeyi uygulamýþ herhalde bundan yüksek niva yoktur.
youtube sizde açýkmý bilmiyorum ama izleyemeyenlerhttp://rapidshare.com/files/136844068/Youtube_Jacker.rar.html
bu programý bilgisayarýna kurup izliyebilirler.
Emre özkaradeniz
Ýzmit

deliormanli


bilgi00

bu setteki kollar orjinallerinden nekadar uzun ? dahada uzun yapýrýrsak araç daha fazla yükselmezmi?
Kýbrýstan Sevgilerle
Bilgi

ERCO

o kolarý býrak orj leri kalsýn okadar cok da önemli degil zaten nekadar yukseltmeyý duþunuyorsun
güven oto lada servisi    izmir
www.guvenlada.com

bilgi00

Ustam


Sol arka
Yerden tekerleðin üstüne 64 Cm
Yerden çamurluða kadar 75 Cm




Sað arka
Yerden tekerleðin üstüne 64 Cm
Yerden çamurluða kadar 77 Cm

So tarafta ikitane takoz olmasýna raðmen genada sað tarafa göre daha alçak, önlerde herhangimir yükseltme aparatý yok ve 64Cm/77Cm dir.

sizce nu yükseklik normali daha yükseltmek gereklimi ?
Lastik : 205/70/15



Kýbrýstan Sevgilerle
Bilgi

feyzullah

YÜKSELÝNCE NASIL OLUYO YANÝ AVANTAJI NEDÝR

seyhan

Askýda kalma olayý azalýyor. Örneðin camel'da benim tekerleklerin havada asýlý kaldýðý yerlerde Reis28'in yükseltilmiþ nivasý oynaya oynaya geçti. Rampalarda yaklaþma aþýsý artar. Benimki gibi ok144 takýlýysa sürtme ortadan kalkar. Bunun gibi birsürü avantajý var. Tabi ki dezavantajý da olabilir ama arazide kullananlar için avantajlarý daha fazla.
Macera olsun dedim, hayat tarzým oldu.

emre_ozk

Alıntı yapılan: seyhanozgur -  Aralık 07, 2008, 05:50:14
Askýda kalma olayý azalýyor. Örneðin camel'da benim tekerleklerin havada asýlý kaldýðý yerlerde Reis28'in yükseltilmiþ nivasý oynaya oynaya geçti. Rampalarda yaklaþma aþýsý artar. Benimki gibi ok144 takýlýysa sürtme ortadan kalkar. Bunun gibi birsürü avantajý var. Tabi ki dezavantajý da olabilir ama arazide kullananlar için avantajlarý daha fazla.
anlamadýðým iþ biz bu zamana kadar iki niva sahibi olduk ikisindede ok144 kullanýyoruz hiç birinde sürtme gibi bir sorunumuz olmadý araçlarýn ikiside standart halinde yükseltme kiti filan yok..
Emre özkaradeniz
Ýzmit

seyhan

Alıntı yapılan: emre_ozk -  Aralık 07, 2008, 05:57:37
anlamadýðým iþ biz bu zamana kadar iki niva sahibi olduk ikisindede ok144 kullanýyoruz hiç birinde sürtme gibi bir sorunumuz olmadý araçlarýn ikiside standart halinde yükseltme kiti filan yok..
Düz yolda sürtme yok zaten. Siz nerelerde kullandýnýz bilemiyorum. Arazide sürtme oluyor. Birde düz yolda giderken virajlara biraz hýzlý girince aracýn dönüþ yönünün tersine yatmasýndan dolayý sürtmeler oluyor. Benim Nivam standart ve bu sürtmeleri yaþýyorum. Virajlara sert girmeye korkar oldum sürtecek diye.
Macera olsun dedim, hayat tarzým oldu.

emre_ozk

89 modeli arazide çok kullandýk hiç öle sorunumuz olmadý hatta araç þuan tam oturmuþ durumda sürtme filan yok... yenisi alalý 1 ay oldu onla pek araziye girmedik ama arkasýnda römork ile 500 kg yük ile virajlara hýzlý girdiðimiz oldu hiçbir sürtme olmadý.. keþke olsada bir bahane ile yükseltme yapardýk araca  ;D
Emre özkaradeniz
Ýzmit

seyhan

Alıntı yapılan: emre_ozk -  Aralık 07, 2008, 06:07:29
89 modeli arazide çok kullandýk hiç öle sorunumuz olmadý hatta araç þuan tam oturmuþ durumda sürtme filan yok... yenisi alalý 1 ay oldu onla pek araziye girmedik ama arkasýnda römork ile 500 kg yük ile virajlara hýzlý girdiðimiz oldu hiçbir sürtme olmadý.. keþke olsada bir bahane ile yükseltme yapardýk araca  ;D
Demek ki bu sürtme sadece benim araçta var o zaman ??? Acil olarak tamirciye gitmeliyim. Kontrol ettirmem gerekiyor. Acaba amortisörler mi patlak.
Veya baþka bir sorun mu var acaba ???
Ok kullanýp da baþka sürtmeyen varmý acaba ???
Macera olsun dedim, hayat tarzým oldu.

emre_ozk

Alıntı yapılan: seyhanozgur -  Aralık 07, 2008, 06:13:34
Demek ki bu sürtme sadece benim araçta var o zaman ??? Acil olarak tamirciye gitmeliyim. Kontrol ettirmem gerekiyor. Acaba amortisörler mi patlak.
Veya baþka bir sorun mu var acaba ???
Ok kullanýp da baþka sürtmeyen varmý acaba ???
aslýnda bir çok arkadaþ ok144 takýnca sürtme sorunu oldu ama olmayanda vardýr. ama ben ofset cant taksam sürtme kesin olurdu. benim 89 da þuan helezyonlar oturmuþ durumda ve üzerinde 8 yýllýk amortisör var amortisörleri elimle rahat biçimde kapatýyorum yani hepsi patlak durumda. geçenlerde araziye gidiyordum 2005 in yeni ok144leri taktým . hatta arkamda römork bile vardý hiç birþey olmadý.
Emre özkaradeniz
Ýzmit

seyhan

Benim jantlar standart. zaten sürtme aðýrlýktan dolayý oturma þeklinde olmuyor. ön çamurluklarýn köþelerine sürtüyor. Benim aracýn görüntüsü http://nivatr.com/nivaForum/index.php?topic=1083.0
96 model ve helozenler deðiþti mi bilmiyorum ama üzerinde orjinal helozenler olduðunu tahmin ediyorum. Yani deðiþmediyse 12 yýllýk falan sayýlýr.
Macera olsun dedim, hayat tarzým oldu.