4X2 NÝVA APARATI

Başlatan 4X2 NÝVA, Nisan 18, 2007, 05:27:55

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

4X2 NÝVA

   KM HALATIM ARIZALI OLDUÐUM ÝÇÝN BEN ÖLÇÜM YAPAMIYORUM FAKAT ÞUNU SÖYLEYEBÝLÝRÝM NÝVA69 AÇTIÐI KONUDA BÝR ARKADAÞ ÞUNU SÖYLÜYOR NÝVA PATÝNAJ ÇEKÝYOR. BANA GÖRE NORMAL ÞANZIMANDAN ARAZÝ ÞANZIMANINA GELEN GÜÇ DÝREK OLARAK ARKA DÝFRANSÝYELE ÝLETÝLDÝÐÝNDEN ARAZÝ ÞANZIMANINDA BÝR KAYIP OLMUYOR BUDA BÝZE YAKIT TARARRUFU OLARAK MUHAKKAK YANSIYACAKTIR
  NÝVA69 BELÝRTTÝÐÝ GÝBÝ 4X2 SÝSTEMÝNÝ ÖZELLÝKLE ASFALT VE DÜZ YOLLARDA TAVSÝYE EDÝYORUM ONUN DIÞINDA BOZUK YOLLARDA TABÝKÝ 4X4 VÝTES KOLU ELÝNÝZÝN ALTINDA ÝSTEDÝÐÝNÝZ AN 4X2 VEYA 4X4
  BEN ZÝRAAT MÜH.YÝM ÝÞÝMDEN DOLAYI DEVAMLI KÖY YOLLARINDA ARAZÝ GEZÝYORUM GENELLÝKLE 4X2 KONUMUNDA KULLANIYORUM .YOLDA ÇAMUR DERYASINA RASTLADIÐIMDA HEMEN 4X4 E ALIP YOLUMA DEVAM EDÝYORUM

NÝVACI

Benden önce bu köprünün altýndan çoook sular akmýþ.
Galiba yaðmur dereleriki kurumuþ devamý gelmemiþ.
Arkadaþýmýz yenilik düþüncesinde olmalýki kodu bile ayný yönde.
Aradan hayli zaman geçmiþ ben ortaya birþeyler koyduysam neticelendirmek isterim.
Þimdi ortaya çýkýp yaptýðým iþ iyi gidiyor iþte ispatý demelidir,
Yada insan oðlu þaþar beþer olmadý diyebilir ne ayýptýr nede suç.
Hiç olmazsa bizim gibiyeni gelenlerin kafasýnda soru iþareti kalmasýn.
Hepinize kolay gelsin.
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

4X2 NÝVA

Alıntı yapılan: NÝVACI -  Temmuz 24, 2009, 02:34:42
Benden önce bu köprünün altýndan çoook sular akmýþ.
Galiba yaðmur dereleriki kurumuþ devamý gelmemiþ.
Arkadaþýmýz yenilik düþüncesinde olmalýki kodu bile ayný yönde.
Aradan hayli zaman geçmiþ ben ortaya birþeyler koyduysam neticelendirmek isterim.
Þimdi ortaya çýkýp yaptýðým iþ iyi gidiyor iþte ispatý demelidir,
Yada insan oðlu þaþar beþer olmadý diyebilir ne ayýptýr nede suç.
Hiç olmazsa bizim gibiyeni gelenlerin kafasýnda soru iþareti kalmasýn.
Hepinize kolay gelsin.
O       KAFANDA HÝÇ SORU ÝÞARETÝ KALMASIN NÝVACI DOSTUM ÝSPATI BENÝM ARACIM YAKLASIK 6 SENEDÝR KULLANIYORUM 

NÝVACI

Teþekkür ederim kýymetli kardeþim.
Görüþmek tanýþmak dileðiyle.
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

seyhan

Bulgaristan'dan avcýlýkla ilgili bir dergi aldým ve incelerken Niva için "Ýster 4X2 istersen 4X4' diye bir ilan gördüm. Resmini çekip ekte gönderiyorum. Benim nivam yok ama malum bütün dostlarým niva sahibi.

Saygýlarýmla.
Macera olsun dedim, hayat tarzým oldu.

vosdost

Nýva sanzýmaný sureklý 4x4 ceker konumu ýcýn uretýlmýs. Bu sýstem land rover 110 larda kullanýlan sýstemle ayný. Dusuncelerým.
1- Nývanýn sasesýz olmasý ve sanzýmandan cýkan hareketýn tek saft ýle yere ýletýlmesý sanzýmaný tek yonde baský uyguluyacaktýr.Ve sanzýmanda donmeye sebeb olabýlýr.
2- Aks kafalarýndan aks lar dual matýk aracýlýgýyla ayrýlmazsa teker donmesýyle yýne saft ve dýf donecektýr.Yaný yakýtta cok buyuk býr degýsýklýk olmýyacaktýr.
( land rover serý 1-2-3 standart olarak 4x2 modunda surulebýlýyor. Ve on tekerlerdeký dual matýkten on aks larý bosa cýkarmadýgýnýzda yakýt tuketýmýnde farkedýlecek býr dusus olmuyor. Cunku saft ve on dýf yýne donuyor.) 
3- nývada on saftý býr sekýlde bosa cýkarabýlcek býr sýstem kullandýgýmýzda mutlaka orta kýlýdý devreye sokmamýz gerekecek. Orta kýlýdýn sureklý devrede olmasý sanzýnmana 4x2 konumunda býle olsa gereksýz guc býndýrecektýr.
4- Kýsaca her ne sekýlde olursa olsun dual matýk kullanmadan yakýt ekonomýsý saglamak cok zor.