Boyanýn kalkan saç görünen yerlerine ne yapabiliriz.

Başlatan Makrakanta, Mayıs 27, 2009, 11:49:47

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Makrakanta

2006 model aracýn boyasýnýn kalktýðý yerler varlar veya hafif çürüme baþlangýcý olan noktalar var.Buralara pasýn ilerlememesi için kendimiz bir þeyler yapabilirmiyiz.Örneðin ince bir zýmpara ile paslanan yerin pasýný giderip rötuþ boya sürsek faydasý olurmu.
Aldým bir Niva çýktým daðlara Mevlam kayýra 2006 M

Yevgeni


Direkt kaportacý ya da servis derim.
Kendiniz de yapabilirsiniz tabi elden geliyorsa. Önce temizlik, akabinde antipas, mümkünse sprey boya..



bymuammer

abi tam bilmiyorum ama pasýný giderip maacun cekip ondan sonra rötuþ boya çekmek lazým diye biliyorum tabi bilen abilerimiz doðru bilgiyi vereceklerdir.

MOUNTAINBIKER

pas ve curume baslangici varsa hemen CELIK MOTORU bilgilendirin derim.Benim aractada ayni sorunlar vardi inan madilar.
bu araclara tek kat boya ,astarsiz atildigi icin buyuk bir sorun oluyor.Size nacizhane tavsiyem,iyi bir oto boyacisina gitmeniz ve durumu kontrol altina almaniz.aracimi satma sebelerinden biriside budur aslina bakarsaniz.bir diger onerimde aracin camlarinin oturdugu noktalari ve kaportadaki ek yerleri ile su oluklarini bir kere daha alic gozle kontrol ediniz.ozellikle buralarda curume ve paslanmalar basliyor.motor kaputunda da radyatorun onundeki beyaz kaporta ek yeri ve kaput kapaginin ic ek yerleri ayrica arka bagaj kapagini aciyorsunuz kapagin ust ic tarafindaki ek yeri burasi lastik fitile degen yerdir.
basima geldigi icn size yazdim.
kolay gelsin ve gecmis olsun.
Not:
bu araci alan cogu vatandas araci komple soyup yeniden bastan asagi bu sebebten boyatiyormus bunu anladim.

cenker

Degerli dostlar bu araclarýn pas sorunu sacýn imalatý ertesi kalitesini belirleyen yuzey temýzleme iþlemine tabi tutulmamýs vede dokumunde hurda metal fazla kullanýlmýs karbon molekul yapýsý bozuk ucuz sac kullanýlmasýndandýr.
Sac imalat sonrasý yuzey temýzleme iþlemlerine tabi tutulur. sacta kalite belirleyen býr unsurdur.
diger býr unsur ise sacýn hammaddeden dokum safhasýdýr sacýn kalitesini molekul yapýsý belirler.

Ornek vermek gerekirse 2000 senesinde trde imalatýna baslanan toyota corolla araclarýnýn 2000 2003 seneleri arasýnda erdemýr sacý kullanýlmasý ve dogru kalite sacýn býr mýktar deneme yanýlmasý ile bulunmasýna baglý benzer pas sorunu vardýr  ::) ;)

sacýn üstüne astarsýz boya uygulamasý dunyanýn hiç býr yerýnde yoktur.
boyayý saca astar uygulamadan yapýstýramazsýnýz

yasanan sorun sacýn kalitesinden kaynaklanmaktadýr.   
yapýlabilcek guzel býr kumlama ve sonrasýnda kaporta boya uygulamasý ile sorun cozulebilir.
divers do it deeper

diff-lock86

Üstad paylaþým ve bilgi için teþekürler,aklýmýzda  bulunsun.
instagram;@b_l_a_c_k___n_i_v_a___tr