LASTÝK - JANT- YÜKSELTME HAKKINDA BÝLGÝ

Başlatan yeþildaðlý, Mayıs 18, 2009, 04:56:38

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yeþildaðlý

15 GÜN ÖNCE ALDIÐIM NÝVAMIN BAKIMLARINI YAPTIRDIM. DÜÞÜNDÜÐÜMDEN DAHA AZ BÝR MASRAF ÇIKTI. BENDE LASTÝK ALMAYA KARAR VERDÝM. KAFAMDADA LASTÝKLE BÝRLÝKTE , OFSET JANT VE YÜKSELTME DE YAPTIR DÝYE BÝR FÝKÝR GEÇÝYOR.
MALÝYETÝDE GELÝBA LASSA OK144 DÖRDÜ 430 , OFSET JANT 400 , YÜKSELTME KÝTÝDE 220 GÝBÝ GALÝBA TOPLAMDA 1050 TL GÝBÝ. SÝTEDE ÖYLE BÝR RAKAMLAR VARDI.
BU BAÞLIKTA LASTÝK , OFSET JANT VE YÜKSELTME YAPAN VEYA BU KONUDA BÝLGÝSÝ OLAN ARKADAÞLARDAN;
BU UYGULAMA NÝVALARIN ÖMRÜNÜ KISALTIYORMU, SIK SIK ARIZALANMALARA SEBEP OLUYORMU, ARAZÝ PERFORMASINI DÜÞÜRÜYORMU V.B  OLUMSUZ VE OLUMLU YANLARI KONUSUNDA YORUMLARINI BEKLÝYORUM.

Yevgeni


Hepsinden önce vinç tavsiye ederim.
Standart cant üzerinde OK144 ile hemen her yerden geçersiniz örneðin, ya da offset cant üzerinde OK144, yükseltme ile herhangi bir yerde takýlabilirsiniz de.

Dolayýsýyla öncelikle vinç derim. Unutmayýn ne kadar modifiye ederseniz edin sizi kurtaracak olan lastik ya da cant deðil, vinçtir..