PsChipTuning Yeni Yazilim Sonuclari

Başlatan kaneruslu, Nisan 19, 2011, 10:27:29

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kaneruslu

2007 model çok nokta enjeksiyon , 185 75 16 standart lastikler ile yakýt ölçümü






ecirman

TB1BG    Lada Niva 1.7i   2003

kaneruslu

1 depo benzin kurtköy shell istasyonu yakýt boruya kadar dolu





Günlük sayaç 796 km benzinciden çýkýþ




Kurtköy otobandan gebze otobaný 90 - 100 km deðiþken sabit hýzlarda seyir











Gebzeden otobandan çýkýþ , e5 den tekrar kurtköye dönüþ ve yakýt alýmý tam depo




Günlük sayaç 857 km


cenker

hatýrlarmýsýn kaner sana demiþtim bu nivayla karýþýkta 8.5lt uzun yolda 7 lt yakýlýr diye  ;)

çok iyi yoldasýn  ;)

ön arka teker güçleri hiç fena degil bu arada aracýn yürür aksamýnýn bakýmlý oldugu gözüküyor.

emisyon cihazýnda ölcüm aldýnmý ? lambda co co2 no hc degerlerinide istiyorum  ;)
divers do it deeper

kaneruslu

8 saattir araçla uðraþýyorum abi yarýnda emisyon ölçümleri kaldý


Yevgeni

Lastiklere ulaþamayan oldukça fazla tork, güç mevcutmuþ bizim heyvanlarda..

Harun

Alıntı yapılan: YEVGENI -  Nisan 20, 2011, 09:06:21
Lastiklere ulaþamayan oldukça fazla tork, güç mevcutmuþ bizim heyvanlarda..

Yavuz abi çaylak standart lastiklerle özüne dönmüþ, ;D
hayýrlý olsun yeni modifikasyon
bunu da listeye yazacaz herhalde  ;D

cenker

Alıntı yapılan: YEVGENI -  Nisan 20, 2011, 09:06:21
Lastiklere ulaþamayan oldukça fazla tork, güç mevcutmuþ bizim heyvanlarda..

yürüyen aksamýn bakýmlý kayýp fena degil,

saftlar ince tipe cevrilir ve difransiyel ayýrma ile ön akis açýlarýný düzeltirsen kayýplarýn azalacaktýr, 6.5 lt yakalanýr tadýndan yenmez  ;)

kanerle demin telde konuþtuk ince tip saft iþi bi sonraki step  ;)
divers do it deeper

vehbi

#10
belliki çok emek sarfedip kafa patalatýyorsunuz,(tebrikler), bir iki basic düzyede  bizim de anlayacaðýmýz cümle bekliyorum..
chip tuning ile güç arttýrýlýp ,yakýt tüketimi düþüyor demek isitiyorsunuz ama detaylýca anlamak istiyoruz...
tþkler
"free as a bird"

Yevgeni

Bildiðim üzere besleme, ateþleme, vs'yi düzenleyen beyin içindeki harita, program artýk her neyse yeniden yapýlandýrýlýyor. Olay bu bildiðim üzere..

kaneruslu

80 veya 90 km sabit hýzla giderken ayaðýnýzýn aðýrlýðýný gaz pedalýna koyarak motor þu anda tepki veriyor , yani gaza 3\2 basmak yerine 3\1 basarak ivmelenme saðlýyor.Daha önce rampa çýkarken 4.vites 3000 devir yerine þu anda 5.vites 2.500 devirde aracýn hýzý düþmeden ve bayýlmadan rahatlýkla gidebiliyor.

vehbi

Alıntı yapılan: kaneruslu -  Nisan 20, 2011, 12:56:44
80 veya 90 km sabit hýzla giderken ayaðýnýzýn aðýrlýðýný gaz pedalýna koyarak motor þu anda tepki veriyor , yani gaza 3\2 basmak yerine 3\1 basarak ivmelenme saðlýyor.Daha önce rampa çýkarken 4.vites 3000 devir yerine þu anda 5.vites 2.500 devirde aracýn hýzý düþmeden ve bayýlmadan rahatlýkla gidebiliyor.
merhaba Kaner abi,
* bu söylediklerin bir devrm niteliðinde deðil midir? fabrika bunu niye yapmýyor ya da benzeri o tarafta durum nedir?
* standart modifiyesiz araç verileri midir bunlar ?(ayna -nahruti, aðýr devir diþlsi ,torsensiz...test aracý yavuz aðabeyinse onda bazý modifiyeler vardý)
* bu setup ýn arazi açaýsýndan +/- olabilir mi?
* istanbul dýþýnda biz yapmak istersek ne yapabiliyoruz..  maliyeti nedir..

slm


"free as a bird"

Harun

Alıntı yapılan: mabool -  Nisan 20, 2011, 01:26:38
merhaba Kaner abi,
* bu söylediklerin bir devrm niteliðinde deðil midir? fabrika bunu niye yapmýyor ya da benzeri o tarafta durum nedir?
* standart modifiyesiz araç verileri midir bunlar ?(ayna -nahruti, aðýr devir diþlsi ,torsensiz...test aracý yavuz aðabeyinse onda bazý modifiyeler vardý)
* bu setup ýn arazi açaýsýndan +/- olabilir mi?
* istanbul dýþýnda biz yapmak istersek ne yapabiliyoruz..  maliyeti nedir..

slm

artý makinenin nerelerine neler yapýlýyor...
sorularla boðalým seni biraz ;D