DÝFFLOCK...

Başlatan seko, Aralık 18, 2008, 01:19:23

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

seko

Çok iddalý bir difflock. ;D ;D ;D
bizden akýllýlarýda varmýþ. :o :o :o









yorumlar .....

Yevgeni


Vermiþ kaynaðý. Lakin o çapaklar zamanla diferansiyeli bozmaz mý agalar?



dogan54

#2
%100 kilit olmuþ..Yani her iki tekerlekte ayný hýzda döner, çamurda karda tek teker patenaj yaptý derdi yok ama..
virajý nasýl dönecek.? Ýlk sert virajda bir yerleri koparmasý iþten bile deðil..
Böylesi kolay,asýl güzel ve zor olaný,difransiyeli bu iþlevi istendiði zaman yapabilecek  duruma getirmek, iþi bitince de normal haline dönmesi.
Ýhþallah bir gün onun da kesemize uygun olanýný bulur uygularýz.
4x4 baska,
NiVA baska..

seko

doðan abi
þu iþi bir çözsek.
çok iyi olacak
ben acayip araþtýrmaya baþladým bu iþi
biþeyler yapabilirsem burdan paylaþacaðým sizinle..

emre_ozk

sabit kilitin ne zararý var..
ben eski aracý satýyorum ama satamassam sadecce arazi amaçlý kullanacam kilitli defransiiyel ve bir çok þey düþünüyorum
Emre özkaradeniz
Ýzmit

balýkcý

arkadaslar diflokun yerine el frenini 2 ye cýkarsak daha kolay ulmazmý yan yana  el frený kolu spirallerde ayrýlacak hangisi patinaja duserse otarafý arac hareket edene kadar cekeriz olur bence am ustalarada bý sormak lazým tabiii

murat067

elfireni konusunu bende düþünmedim deðil yani :)
niva kaçamak aþka benzer...

babacandar

El freni hususu arkalar için en basit ve en ucuz kilit yöntemi..

balýkcý

ercan usta ne diyo acaba en cok kafa yoran o acaba konuyu görmedimi simdi merak ettim görüsü ney acaba

sariyer_avci

ladanýn arkasý hafif oldugundan asýl arabayý ceken her zaman önler oluyor arazýde (bence) .. belki dik yukarý vuruldugunda arkalara yuk binince .. diff lock iþi bence asýl onlere gereklidir ki galiba one baðlamak daha zor ..
bide derin bi kanalda gidildiginde diflockun aracta 3 tane olmasý bile bence iþ yapmaz .. lada niva eger gerçek bi yüksekliðe sahip deðilse .. difflock ona gerekli deðildir ...!!!

Yevgeni


Akslarda kilit her zaman iþ yapar, yani kesinlikle lazým..




sariyer_avci

abi battýðým yeri hatýrlýyorsun .. kilit olsaydý da biþey yapamayacaðimi tahmýn edýyorsun sanýrým ... ama usta reis in arabasý yuksek býzden .. o ben gecerim dedi bize o zamanlar ...

Yevgeni


Her 2 aksta kilit olsa geçme ihtimalin vardý. Gerçi askýda kalan araç ters dönmüþ kaplumbaða'dan farksýz. Yine de lastikleri yere temas eden bir 4 çeker her zaman bir fýrsatýný bulup geçmez dediðin yerden geçebilir..


niva07

ya hep merak etmiþimdir þu araçlara fabrikasyon kilit koysalardý ne kadar artardý piyasa fiyatý ? Þu ruslarý da anlamak bazen imkansýz.. 30 yýldýr üretiyosun bu arabayý, saðýr sultan bile biliyor artýk diff-lock gerekliliðini..

sariyer_avci

cogu kiþi kullanmayý bilmiyor .. öðretende olmicak koy yerlerinde falan .. adam arazýde kilitleyip unutacak .. sonra defransiyel kýrýlacak vs .. herkez bu iþin meraklýsý deðilki .. bence buyuk bi sebebi budur .. tehlikeli olmasý