HEADERS ekzost sistemi

Başlatan kenancaglayan26, Mart 05, 2010, 09:35:48

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hakanbusa

Alıntı yapılan: Harun -  Mayıs 16, 2010, 03:48:11
Hakan abi/Reis Usta ayna mahruti deðiþikliði ve geniþ lastikler özellikle kalkýþta aracýn baþka bir aksamýna zarar verir mi?
Valla  Harun'cum. Arabayý bir kat daha sevdim. Keþke daha önce yapsaydýk diye kendi kendime hayýflandým. Kalkýþta ve akselarasyonda ciddi bir iyileþme var. Hiç bir sorun yok.
-Gps ölçümlerinde Km 100 gösterirken, gps 97 gösteriyor.
-Son hýz 2 kiþi ile 130-135 km.( eski diþliler ile büyük çap lastikler le 110 du.  Þimdi daha rahat çeviriyor. 3 ile çýktýðým yokuþlar 4.- 5. vitesle geçiyor.)
-Yakýt: Arazi þartlarý dahil. 445 tl yakýyor. Eskiden arazi dahil 600'ü buluyordu.
  Bu gün ayazaða ya gittik. Baba anne yokuþunu hiç zorlanmadan
çýktýk. Baðzý araçlardan balata kokusu geldi.

Kýsaca küçük bir Unimog oldu. Rutin,istikrarlý ve sakin bir sürüþ sergiliyor. Benim test verilerim þimdilik bu kadar.

kaneruslu

Alıntı yapılan: yusuf -  Mayıs 16, 2010, 08:48:53
Ben katalizörü çýkartýp yerine boru taktýrdým. Su sýralar 1.ooo tl üstü verecek durum yok
Çift sensor vardý onlarýda boruya monte ettik.  eksoz hiç yok sesi yok  arýza lambasýda yanmýyor.

Katalizörün içini boþaltýp tekrar ayný susturucusunu niye taktýrmadýnýz yusuf abi ?

Harun

Alıntı yapılan: hakanbusa -  Mayıs 17, 2010, 12:00:21
Valla  Harun'cum. Arabayý bir kat daha sevdim. Keþke daha önce yapsaydýk diye kendi kendime hayýflandým. Kalkýþta ve akselarasyonda ciddi bir iyileþme var. Hiç bir sorun yok.
-Gps ölçümlerinde Km 100 gösterirken, gps 97 gösteriyor.
-Son hýz 2 kiþi ile 130-135 km.( eski diþliler ile büyük çap lastikler le 110 du.  Þimdi daha rahat çeviriyor. 3 ile çýktýðým yokuþlar 4.- 5. vitesle geçiyor.)
-Yakýt: Arazi þartlarý dahil. 445 tl yakýyor. Eskiden arazi dahil 600'ü buluyordu.
  Bu gün ayazaða ya gittik. Baba anne yokuþunu hiç zorlanmadan
çýktýk. Baðzý araçlardan balata kokusu geldi.

Kýsaca küçük bir Unimog oldu. Rutin,istikrarlý ve sakin bir sürüþ sergiliyor. Benim test verilerim þimdilik bu kadar.

tespitler için saol,bildiðim kadarýyla bu oranlarla oynanmasýnýn nedeni ivmelenme-en yüksek hýz ikilisinden birisini tercih etmekti.yani ivmelenme iyileþtirme için en yüksek hýzdan feragat etmek gerekir diye biliyordum.

hakanbusa

Evet aynen oyle. Ama zaten bizim araclar son suratleri 140-150 130 olsa cok buyuk bir kayip olmaz. Zaten son hizlara anlik cikiliyor. Eger israr edip, tam gazgidersek, bir benzin istasyonu sahibi olmamiz lazim.
Bana acizane fazlasiyla yetiyor. Gazlamak istersem, arkadaslarin hayabusalariyla gazliyorum. :)

Harun

haklýsýn galiba,neyse hayýrlý olsun tekrar güle güle kullan.

kenancaglayan26

SIFIR motor kapak taþlama headers ekzost sistemi 52lik boru ve spor son susturucu artý 4/3 oranlý ayna marutiler özel lpg mikseri iki bakýr boruyu catal yapýp bogazdan aþþagýya kadar indirdik arac tüpdede canavar oldu benzinde gercekten arkadaþlarýn dedigi gibi kücük bir Unimog LPG ÝLE KULLANIYORUM cýkamadýgým bayýldýgým rampalarý yarým gazla cýkýyo keci Dursun ustama teþekkürler...
... YOL OLSADA OLUR OLMASADA ...