Ana Menü

LADA NIVA REKLAMI

Başlatan Harun, Haziran 19, 2012, 10:20:32

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Harun


Harun


****OZGUR****

Ýkinci reklam hoþuma gitti nedense  ;D
SuSu SUZÝKÝ SuSu SUZÝKÝ çýkarýmsenle herDAÐASUZUKÝ

Yevgeni


Ýlki de þahane.
Adamýn memleket özlemini gideriyor..

Harun

ben de ilkini çok beðendim,adam Nivayý görünce yrniden doðuyor resmen :D

giosué

Vayy e ben bunlarý paylaþmýþtým ya abi :)

Yevgeni


Ön görüntü olmayýnca arada kaynayýp gitmiþ demekkine..

giosué

Alıntı yapılan: YEVGENI -  Haziran 20, 2012, 02:30:30
Ön görüntü olmayýnca arada kaynayýp gitmiþ demekkine..

olabilir abi aynen   aaa geçen haftalarda bir cumartesi  seni gördüm tam önümden  geçtin abi izmitte jantlardan  tanýdým   :D

Yevgeni


Arkadaþýn nikahý vardý, o haseple oralardaydým.
Bileydim oralarda olduðunu iki satýr lakýrdý ederdik iyi olurdu bak..

giosué

Evet ya ama anayoldan geçiyordun iþten çýkmýþtým o arada yoldan geçerken gördüm örümcek gibi gidiyordun valla yolda camlar falan açýk dýkkat çekiyordunuz   :)

Yevgeni


Araç kýsa ve yüksek ya, bir de standarttan geniþ basýyor, örümcek gibi.
Camlar açýk, malum klima esen yel..

Harun

Alıntı YapVayy e ben bunlarý paylaþmýþtým ya abi

Mükerrerlik için kusura bakmayýn yahu,
Bir yerde gördüðümü hatýrlýyorum ama nereden diyordum,
þu yeni video yükleme iþinin kolaylýðýyla aldandýk,taramadým siteyi fazla :D

giosué

Alıntı yapılan: Harun -  Haziran 20, 2012, 07:53:54
Mükerrerlik için kusura bakmayýn yahu,
Bir yerde gördüðümü hatýrlýyorum ama nereden diyordum,
þu yeni video yükleme iþinin kolaylýðýyla aldandýk,taramadým siteyi fazla :D
Nolcek abi niva da bizim site de bizim ne fark eder :)

mehmet22

Alıntı yapılan: YEVGENI -  Haziran 20, 2012, 02:55:14
Araç kýsa ve yüksek ya, bir de standarttan geniþ basýyor, örümcek gibi.
Camlar açýk, malum klima esen yel..


ahh  kelebek camlarý  kýlimadan daða iyiydii    ACS  en iyisi
VARSA NÝVAN ÖZGÜRSÜN

av.mehmet

Çok güzeldi ilk reklam
Bekle beni baþý dumanlý amanoslar