KERMIT GERÝ DÖNÜYOR!!! 34 YJ 4909

Başlatan k. yusuf, Haziran 15, 2010, 03:36:03

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

k. yusuf

valla kazým görüyosun arabayý diyecek biþey yok saðolasýn

kenancaglayan26

Allah kolaylýk versin iþiniz rastgelsin arac toplamak biraz sabýr iþi ama þekillenmeye baþladýkca tadýndan yenmez... 
... YOL OLSADA OLUR OLMASADA ...

k. yusuf

kaldýðýmýz yerden devam ediyoruz :) araç %90 bitti ama benim gibi bir manyak olduðu sürece %99 da kalýr bu kurbaðacýk :P


kapý içleri ses ve rijitlik  için aluminyum zift ile kaplandý. ayrýca aracýn resimlerde görünmeyen birçok kýsmý da bu malzeme ile kaplandý...


aracýn iç döþemesi  son kat  pvc ile kaplanarak bitti



açýkta kalan arka direkler karbonfiber folyo ile kaplanarak þýk bir görünüm alýndý




kermit'de çok emekleri olan vahabý ve zafer kardeþlerim jantlarý sert tel fýrça ile boyama iþlemine hazýrladýlar...



jantlarýmýz boyaya hazýrlar



önde vinç için sürekli elektriðin bulunmasýný saðlýklý bulmadýðýmdan bir þalter koydum. ayrýca vincin rölelerini aþaðý alýp, kumandasýný da konsola taþýdým...



halil usta yine harikalar yaratarak çok þýk bir roofrack yaptý bize...



gundi özcan'ý hazýr motor sökükken içine oturtup temizlik yaptýrdýk  :P



bu kadar elimizi sürmüþken motor da pek hoþumuza gitmiyordu söküverdik :)

motorda bir silindir kapaðý bir de blok kaldý. fabrikadan nasýl çýktýysa bütün parçalarý sýfýrlandý. önce rektifiyeye gönderilerek gömlekler çakýldý. daha sonra yeni subaplar takýlarak alýþtýrýldý. bana gelince yine rahat durmadým tabii ki boyayýverdim :) boya olarak orjinal niva rengi olan maviyi kullandým. kaliper boyasý 600 dereceye kadar dayanýklý olduðundan atma gibi bir durum söz konusu deðil...



boyadýktan sonra bloðumuzu tezgaha aldýk



yenilenmiþ silindir kapaðýmýz



motorumuzu toplarken...




motorumuzu topladýktan sonra 10W60 selenia racing motor yaðý kullandýk...



ve yerine koyduk :)










k. yusuf

#18
aracýmýzý büyük bölümünü bitirdik tabii ki...

iç mekaný toparkadýk güzel ettik



yeni olan göstergemiz bana zayýf geldiðinden led aydýnlatma yaptým...



kontol panelini kendim yaptým yine... aracýn kalbi buradan atmaya baþlýyor... anahtar yok araçta... keyless go sistem  ;)



kontrol panelinde soldan saða kontak anahtarý (BABY GO  yazýyordu ama silindi bir tane daha alýp bant yapýþtýracaðým üzerine), marþ butonu ( debriyaja basmadan marþ butonu devreye girmiyor ayrýca),  sepetdeki yayýcý sisler, mercekli sürüþ sisleri, öndeki delici sisler, arka çalýþma lambasý ve immobiliser  devresi bunuyor.

bir altta araç standartlarýna ekstra olarak en solda vincin anahtarý ve sardýrma býrakma butonlarý bulunuyor.  

bir altta sony gt 310 ana ünite kenwood anfiye bilgi yolluyor. anfiden çýkýþýmýz tavandaki bir takým Mb quart mn160 serisi componentlere ve bose bass ý inletiyor. ayrýca kapýlarda 4 adet 10 cm sony hoparlor bulunuyor.




bagajýmýz biraz daðýnýk olduðundan ikinci akü, 1500 watt ups imize þimdilik yer vermiyorum ilerleyen zamanlarda onlarý da ekleyeceðim...

ve az çok bitmiþ hali kermitin...







edit: çamurluk içi pas gibi görünüyor fakat oradaki boþluklarý aluminyum ile kapattým. gecenin 3 ünde bu kadar yýkanýyor :P bu arabada pas görmeye tahammülüm yo artýk çünkü :)




Umarým beðennmiþsinizdir...




kocaali

elinize emeðinize saðlýk, çok baþarýlý bir çalýþma..  aracý bu halde satmayý düþünür müsünüz  ;) :P
No mud, no fun...

emre_ozk

#20
Bu kadar incelik yapacağınızı tahmin etmiyordum umduğumdan çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın.
Emre özkaradeniz
Ýzmit

Yücel

emeðinize saðlýk çok güzel fikirler ortaya koymuþsunuz yaptýðýnýz kabin içi sistemler çok hoþuma gitti bende benzer düþüncelerimi ustama aktarmýþtým uygun olursa bilginizden faydalanmak isterim

k. yusuf

teþekkürler arkadaþlar þimdilik satmayý düþünmüyorum.
burada yardým amaçlý bulunuyoruz zaten elimden geldiðince yardýmcý olurum.

ayrýca sistemdeki iki aküyü besleyebilmesi için 45 amperlik orjinal þarj dinamosu 110 amper magneti marelli þarj dinamosu ile deðiþtirildi...

geriye de pek birþey kalmadý aslýnda. yarýn arka tandýr kolu burçlarýný deðiþtireceðim haftaya da  aracýn üzerindeki mercedes-benz 190 e hidrolik direksiyon kutusuna elektrikli bir hidrolik pompasý koyup hidrolik direksiyonu hayata geçireceðim...


saygýlar...

babacandar

Hocam.. bence kýsa tandýr kollarýnýn burçlarýný deðiþtirmek yerine Doðan SLX tandýr kollarýný kullan..kendinden burçlu .. zaten lastik burç fiyatý kadar ben tanesini 8 tlye aldýydým .. evladiyelik oluyor.. 

babacandar

Haaaa bu arada araç çok güzel olmuþ.. emeðine saðlýk..
Ýyi günlerde kullanmak nasip olsun..

k. yusuf

saðolasýn hocam

yarýn açýk biryer olsa alýp yapardým ama kendimizi þartladýk artýk bayadýr yapacaðýz diye. nasýl olsa kendimiz yapýyoruz deðiþtiririz yine  :)

colins


Harun

emeðinize saðlýk,çok güzel görünüyor araç.

kabin içi yaratýcý fikirler için de tebrik ederim ayrýca...

Bigalý Mustafa

Aracýnýz çok güzel olmuþ.Ýyi günlerde kullanýn
Ormancý..  Bir tutkudur niva.....:)

Yevgeni


Wrangler MTR'ler yüzünden Kermit'in dodikleri ve çamurluklarý çok aðlayacak.
Araziye girerse tabiy..