Kara Boga ZJ Yapýlan Ýþlemler

Başlatan kenancaglayan26, Eylül 08, 2010, 10:06:16

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

jckal

benzinlisini bir kac gün kullandým yarým depo benzin vardý. arabayý sahibine teslim ederken yaktýgým kadar benzin alayým dedim 300 km felan kullanmýsýmdýr. 150 lira benzin aldým yarým depoyu biraz geçti.Çok keyifli kullanýmý olan koltuga yapýstýran konforlu bi araç Allah kaza bela vermesin
alýcam nivamý vurucam daglara vurucam daglara

NÝVACI

Ben daðlarda gezerken.
o köprülerin altýndan çok sular akmýþ. ZJ hayýrlý olsun.
her halde yaþlanmaya baþlamýþsýn.
her pazartesi sahnelerde kenan þovlar vardý.
her kayanýn tepesinde her çamurun göbeðinde.
artýk off mu yapmýyorsun bizimlemi paylaþmýyorsun.
hatýrlarsýn nihayet düzde bir resmini gördük demiþtik.
Ayrýca izmire gelirsen alo de yüzünü göreyim özledim
kendine iyi bak .05367474318
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

vosdost

Alıntı yapılan: NÝVACI -  Aralık 25, 2011, 11:35:26
Ben daðlarda gezerken.
o köprülerin altýndan çok sular akmýþ. ZJ hayýrlý olsun.
her halde yaþlanmaya baþlamýþsýn.
her pazartesi sahnelerde kenan þovlar vardý.
her kayanýn tepesinde her çamurun göbeðinde.
artýk off mu yapmýyorsun bizimlemi paylaþmýyorsun.
hatýrlarsýn nihayet düzde bir resmini gördük demiþtik.
Ayrýca izmire gelirsen alo de yüzünü göreyim özledim
kendine iyi bak .05367474318

Ýzmire bende gelsem olur mu Burhan Amca. :) Býr terslýk olmazsa 19 ocak cuf Ýzmir

NÝVACI

profiller konusunu iyi çalýþta gel... ;)
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

vosdost

Alıntı yapılan: NÝVACI -  Aralık 28, 2011, 11:51:40
profiller konusunu iyi çalýþta gel... ;)
Neyse ben Ýzmire gelmiyeyim vazgeçtim. :) :)

orsa

Konu içinde bir kaç husus hakkýnda düzeltme yapayým.

ZJ'ler ve XJ'ler tam þasi deðil.

Arka difransiyellerinde LSD kilit olduðu için mi yoksa modifiye yapanlar difransiyelini de deðiþtirdiði için mi bilinmez neredeyse hiç %100 kilit bulunmuyor bu araç için.

Bir de yükseltme sonrasý ön þafta müdahale gerekiyor.

Ýyi yaný o kadar elektroniðe raðmen RR P 38 kadar masraf çýkarmýyor ve zamanýnýn Niva ile birlikte 4x4'lerde satýþ þampiyonu olduðu için standart ve modifiye parçalarý bol seçenekli ve araca göre uygun fiyatlý.


vosdost

Alıntı yapılan: orsa -  Aralık 30, 2011, 10:30:36
Konu içinde bir kaç husus hakkýnda düzeltme yapayým.

ZJ'ler ve XJ'ler tam þasi deðil.

Arka difransiyellerinde LSD kilit olduðu için mi yoksa modifiye yapanlar difransiyelini de deðiþtirdiði için mi bilinmez neredeyse hiç %100 kilit bulunmuyor bu araç için.

Bir de yükseltme sonrasý ön þafta müdahale gerekiyor.

Ýyi yaný o kadar elektroniðe raðmen RR P 38 kadar masraf çýkarmýyor ve zamanýnýn Niva ile birlikte 4x4'lerde satýþ þampiyonu olduðu için standart ve modifiye parçalarý bol seçenekli ve araca göre uygun fiyatlý.



Býr zj yý arazýye sokabýlmek ýcýn ne kadar para harcamak lazým? ( Nýva ve defender ýle ayný etaba gýrecek kadar )

NÝVACI

hýrsýzý eve kadar kovalama.  Ahmet :D
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

orsa

Alıntı yapılan: vosdost -  Aralık 31, 2011, 06:43:55
Býr zj yý arazýye sokabýlmek ýcýn ne kadar para harcamak lazým? ( Nýva ve defender ýle ayný etaba gýrecek kadar )

Basit bir get takviyesiyle 30-31 inç lastik takanlar var. Bir de orijinal tampona vinç takýnca alt limitlerde araziye girlecek araç oluyor.

Tabii ki iþin ucu açýk 8 inç yükseltip, dif.'leri Dana 44-60 yapýp, 38 inç lastik koyanda var... :)


NÝVACI

ORSA
biz almayalým  alanada mani olmayalým ;D
anladýmki meskenim yaylalar daðlar

vosdost

Alıntı yapılan: orsa -  Aralık 31, 2011, 12:04:53
Basit bir get takviyesiyle 30-31 inç lastik takanlar var. Bir de orijinal tampona vinç takýnca alt limitlerde araziye girlecek araç oluyor.

Tabii ki iþin ucu açýk 8 inç yükseltip, dif.'leri Dana 44-60 yapýp, 38 inç lastik koyanda var... :)

bu ozellýteký býr zj ne nývanýn nede defenderýn arkasýndan gelmeye calýsýrsa on tamponu ve arka tamponu arazide býrakýr.Ýþin ucu gercekten cok acýk ... halýnde devam edýyor. :) 

orsa

#27
Alıntı yapılan: NÝVACI -  Aralık 31, 2011, 12:09:44
ORSA
biz almayalým  alanada mani olmayalým ;D

''Hýrsýzý eve kadar kovalama.'' lafý biraz aðýr bir laf.

Tanýmadýðým kiþiler hakkýnda bu þekilde yazmam.

Kendime de yazdýrmam...

orsa

Alıntı yapılan: vosdost -  Aralık 31, 2011, 04:46:58
bu ozellýteký býr zj ne nývanýn nede defenderýn arkasýndan gelmeye calýsýrsa on tamponu ve arka tamponu arazide býrakýr.Ýþin ucu gercekten cok acýk ... halýnde devam edýyor. :) 

Ben gördüðümü söylüyorum. Aman araç çizildi, aman tamponu sürttüm demiyecek her 31'' mt lastik takan GC kullanýcýsý OK takýlý bir Niva'nýn arkasýndan, 7.50/16 lastik takýlý Defender'ýn arkasýndan yürür.

Neredeyse bütün araçlarda (Defeneder dahil) hakkýyla vinç takacaksan tamponu deðiþtirmek, demir tampona çevirmek gerekiyor.

Defender'da vinç tamponuna geçiliyor.

Baþka konularda yazdýðýnýz vinç arazi aracý için önemli bir gereklilik deðil sözüne de katýlmýyorum.

Bence çamur lastiðinden sonra en önemli gereklilik. Her zaman baþkalarýnýn çekmesiyle (çekene de kendi aracýnýza da zarar verme riski var), baþkasýnýn vinciyle (açý kurtarmaz vb.) araç kurtaramazsýnýz.


cenker

Alıntı yapılan: orsa -  Ocak 01, 2012, 07:38:29

Ben gördüðümü söylüyorum. Aman araç çizildi, aman tamponu sürttüm demiyecek her 31'' mt lastik takan GC kullanýcýsý OK takýlý bir Niva'nýn arkasýndan, 7.50/16 lastik takýlý Defender'ýn arkasýndan yürür.

Neredeyse bütün araçlarda (Defeneder dahil) hakkýyla vinç takacaksan tamponu deðiþtirmek, demir tampona çevirmek gerekiyor.

Defender'da vinç tamponuna geçiliyor.

Baþka konularda yazdýðýnýz vinç arazi aracý için önemli bir gereklilik deðil sözüne de katýlmýyorum.

Bence çamur lastiðinden sonra en önemli gereklilik. Her zaman baþkalarýnýn çekmesiyle (çekene de kendi aracýnýza da zarar verme riski var), baþkasýnýn vinciyle (açý kurtarmaz vb.) araç kurtaramazsýnýz.



þiþþttt, burasý ..ir.com, ... iz.com deðil, vs vs ... deðil ayar kaçmasýn ...
divers do it deeper